پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۱

رئال با گل به خودی رونالدو باخت

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 269891
بهترین بازیکن کهکشانی‌ها اسباب باخت تیمش در خانه گرانادا را فراهم کرد تا به بارسلونا اجازه بیشتر کردن فاصله خود با رئال مادرید را بدهد.
به گزارش جهان، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، شب گذشته (شنبه) با انجام چهار دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدار رئال مادرید در خانه گرانادا تن به شکست یک بر صفر داد. تک گل این بازی را اما برترین بازیکن رئالی‌ها، کریستیانو رونالدو به ثمر رساند که در دقیقه 22 از روی یک ارسال عرضی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این اولین گل به خودی گران قیمت‌ترین بازیکن جهان در طول دوران حضورش در فوتبال حرفه‌ای است.

رئال مادرید با قبول این شکست 43 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند اما در صورتی که بارسلونا در بازی امشب خود برابر والنسیا به پیروزی دست یابد، اختلاف دو تیم به 18 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

همزمان با جدال کهکشانی‌ها و گرانادا سه بازی دیگر برگزار شد که در آنها این نتایج رقم خورد:

اوساسونا یک - سلتاویگو صفر

گل: امیلیانو آرمنتروس (55)

ختافه 3 - دپورتیوو لاکرونیا یک

گل‌ها: دیه‌گو کاسترو (25 - پنالتی)، آلوارو (81)، آدریان کولونیا (84) برای ختافه و پیتزی (12 - پنالتی) برای دپورتیوو لاکرونیا
اخراج: میگوئل آنخل (10 - ختافه) و آبل آگیلار (70 - دپورتیوولاکرونیا)

اسپانیول 3 - لوانته 2

گل‌ها: ویسنته ایبورا (41 - گل به خودی)، کریستین استوانی (67) و سرخیو گارسیا (69) برای اسپانیول و روبن گارسیا (47) و اوبافمی مارتینز (87) برای لوانته

هفته بیست و دوم لالیگا امشب با برگزاری پنج دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه این بازی‌ها به صورت زیر است:

مالاگا - ساراگوسا
سویا - رایو وایکانو
والنسیا - بارسلونا
اتلتیکومادرید - بتیس
رئال سوسیداد - مایورکا

در جدول رده‌بندی لالیگا، تیم‌های بارسلونا با 58، اتلتیکومادرید با 47 و رئال مادرید با 43 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

در زیر فیلم اولین گل به خودی کریستیانو رونالدو را می‌بینید.

مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روش کم شد. اینقدر این آقا ادعا داره