پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

بی اعتنایی آرژانتین به اسرائیل درباره آمیا

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 269576
مقامات آرژانتین اعلام کردند دلیلی برای ارائه توضیح درباره توافق اخیر ایران و آرژانتین در پرونده آمیا به رژیم صهیونیستی وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری ریانووستی، بر اساس بیانیه رسمی وزارت امور خارجه آرژانتین، مقامات این کشور از ارائه توضیحات بیشتر درباره توافق اخیر خود با ایران در زمینه پرونده آمیا به اسراییل(رژیم صهیونیستی) خودداری کرده و اعلام کردند که دلیلی برای ارائه این توضیحات وجود ندارد.
 
به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه آرژانتین در حاشیه اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس‌آبابا با صدور بیانیه‌ای درباره پرونده آمیا اعلام کردند که دو طرف پس از چند نوبت دیدار و گفت‌وگو در سطوح کارشناسان وزارت خارجه به توافقی درباره تعیین چارچوب پیگیری پرونده آمیا دست یافتند . پس از این توافق، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سفیر آرژانتین در سرزمین‌های اشغالی را برای توضیحات بیشتر به وزارت خارجه این کشور احضار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *