جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کاهش مرگ های مشکوک در تهران

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 269030
معاون عملیات پلیس تهران گفت: مرگ های مشکوک پایتخت در دی ماه 16 درصد کاهش داشته است.
به گزارش جهان، سرهنگ قادرکریمی اظهار داشت: تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی 110،در ماه گذشته 938هزارو434تماس بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 903 هزار و 942مورد بوده؛4درصد افزایش داشته است.
 
معاون عملیات پلیس تهران افزود:از تماس های مذکور 321هزار و 747تماس منجر به عملیات پلیس شده که این رقم با توجه به رقم 301هزار و 309مورد در دیماه سال گذشته،افزایش 7 درصدی را نشان می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه برقراری افزایش تماس های شهروندان با پلیس بیانگر نهادینه شدن پلیس جامعه محور در جامعه بوده و جرایم نیز تاحدوی روند نزولی به خود گرفته است،تصریح کرد:مردم نیروی انتظامی را برای حل مشکلتشان  پناهگاه مطمئنی می دانند و پلیس پایتخت نیز آمادگی پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان محترم تهرانی در حوزه مسایل انتظامی،ترافیکی و نظم و انضابط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور را دارد.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم عنوان کرد:حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.
 
وی اضافه کرد:از 151هزار و 672 تماسی که منجر به راهنمایی و دریافت اطلاعات شهروندان از پلیس شده نسبت به دیماه سال گذشته که 144هزارو 816 تماس بوده؛5درصد افزایش داشته و مبین این مطلب است که شهروندان با مجموعه پلیس پایتخت تعامل خوب و سازنده دارند.
 
سرهنگ کریمی اظهار داشت:در دیماه سال جاری مواد مخدر29درصد،جعل 12درصد،مرگ مشکوک 16درصد،حوادث و سوانح7 درصد،اختلافات خانوادگی 25درصد،اختلافات و جرایم ملکی 8درصد،تخلفات و جرایم صنفی 5درصد و جرایم مالی و اقتصادی 10درصد  نسبت به دیماه سال گذشته  کاهش داشته است.
 
کریمی با اشاره به اینکه تلفن 110 پلیس در طول شبانه روز همراه مردم بوده و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی می باشد،از شهروندان به خصوص خانواده های محترم تهرانی خواست هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی با آن صورت پذیرد.
 
معاون عملیات پلیس پایتخت در خاتمه بیان داشت:شهروندان می توانند موارد ضروری از جمله مزاحمت ها،نزاع و درگیری، شرارت، تصادفات و وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن بتواند در محل حادثه حاضر شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *