دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۷
۷

برنامه جریان انحرافی برای ۱۰۰ هزار راننده تاکسی و اتوبوس

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 268621
جریان انحرافی در حال برنامه ریزی برای جلب آرا و فعالیت ۱۰۰ هزار راننده تاکسی و اتوبوس برای انتخابات آینده ریاست جمهوری است.
برنامه جریان انحرافی برای ۱۰۰ هزار راننده تاکسی و اتوبوس
به گزارش خبرنگار جهان، این جریان تلاش دارد تا با دادن وعده هایی به رانندگان تاکسی و اتوبوس، آنها را برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و همچنین دوره چهارم شوراها سازماندهی کند.

بر اساس این گزارش، این جریان برنامه ریزی کرده است تا با تخفیف 50 درصدی بلیط قطار و تسهیلاتی برای اسکان حدود 100 هزار نفر از رانندگان و خانواده هایشان برای سفر به مشهد، موفق به ارتباط و جلب نظر آنها شود.

همچنین این جریان برنامه هایی اقتصادی موقتی را برای قشرهای دیگر جامعه از جمله بازنشستگان با هدف همراه سازی آنها در نظر دارد.

اگرچه مشکلات معیشتی مردم از دغدغه های مهم مسئولان و دلسوزان کشور است و برنامه ریزی برای آن باید از اولویتهای اصلی باشد، اما نگاه ابزاری داشتن به این موضوع برای کسب رای با اقدامات موقتی و کم ارزش یقینا اثرات سوء اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بلند مدتی را به همراه خواهد داشت.

مضافا بر اینکه با توجه به میزان درآمدهای کشور این برنامه ها نمی تواند دائمی باشد و با حذف آن به بهانه های مختلف پس از ایام انتخابات، بی اعتمادی مردم را نسبت به دولت به همراه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برنامه های اقتصادی جریان انحرافی :
توزیع کارتهای معیشتی
افزایش یارانه نقدی با اجرای فاز دوم هدفمندی
استخدام وسیع نیروی انسانی د ر مراکز دولتی
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد
Iran, Islamic Republic of
این کارها عزت مردم رو خدشه دار می کنه
عوامفریبی هم حدی داره
یعنی شما واقعا فکر میکنین مردمی که رای میدن اینقدر ساده هستن که اغفال چنین رفتارهایی بشن؟
یک کمی به شعور مردم احترام بذارین هم بد نیست!
Europe
سلام
سندی برای خبر بیان نکرده اید؟!
نکند شما هم از طریق همان اجنه مرتبط با فرقه انحرافی از اخبار پشت پرده با خبر می شوید؟! ...
Europe
فردای قیامت پای همه شما گیره،،،، یعنی میگید 6 ماه اخر دولت بشینه و فقط نگاه کنه ،،، یه طرف میگید وضع این جوره و اون جوره تا دولت میاد کاری بکنه میگید واسه انتخاباته
یکی فرزنداش با آبروی این نظام بازی کردن هیچکسی هیچی نمی گه هیچ جایی صدایی نمیاد اونوقت گیر دادین به جریانی که معلوم نیست هست نیست؟؟!