يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

کی‌روش: رای فیفا ناعادلانه است

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 267997
کارلوس کی‌روش می‌گوید رای فیفا ناعادلانه است و نباید او را محروم می‌کردند.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رای فیفا ناعادلانه است و به خاطر مسائل و اتفاقات بازی با کره جنوبی نباید مرا 2 جلسه محروم می‌کردند.
 
وی در مورد وضعیت مهدی رحمتی در تیم ملی گفت: ما بازیکنانی می‌خواهیم که عرق و علاقه ملی داشته باشند، نه اینکه به خاطر موضوعات مختلف خودشان را از تیم ملی جدا کنند. زبان ما در تیم ملی فارسی است و نیازی به زبان دیگری نیست.
 
وی در مورد حضور عادل فردوسی پور در منزل شخصی‌اش تصریح کرد: نباید به مسائل خصوصی من کاری داشته باشند. در آن ساختمان 200 نفر زندگی می‌کنند. مگر من می‌گویم که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید. نباید کسی در زندگی خصوصی من دخالت کند.
 
کی روش در پایان گفت: دوست دارم دربی 5 بر 5 مساوی و چند گل را هم مدافعان بزنند. همه دربی‌ها مثل هم هستند و فرقی نمی‌کند که ال کلاسیکو باشد یا منچستر و لیورپول چرا که تمام دربی‌ها مثل هم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *