يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

واکنش عراق پس از شهادت همت و باکری

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۲۴
کد مطلب: 266914
یاران و همسنگران شهید حاج ابراهیم همت فرمانده لشکر پیروز 27 محمد رسول‌الله (ص) در سومین روز از اردوی متحرک صحرایی، از مناطق عملیاتی بدر و خیبر بازدید کردند.
به گزارش جهان به نقل از  ایسنا، سردار عباس برقی همرزم شهید همت در این بازدید و در جمع رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با نقل خاطراتی از فرمانده دلاور و شهید لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص)، لزوم انجام عملیاتی در آن مقطع زمانی در جبهه جنوب و سرزمین طلائیه را ضروری خواند و گفت: کلید پیروزی ایران در نبرد با دشمن بعثی، انجام عملیات در این منطقه بود که مورد تایید تمامی فرماندهان ارشد جنگ بود.

وی با تشریح نحوه‌ شهادت سردار شهید اسلام حاج محمد ابراهیم همت‌، گفت: دشمن بعثی پس از اطمینان از شهادت دو سردار بزرگ اسلام یعنی همت و باکری، در رسانه‌های خبری خود این خبر را با خوشحالی اعلام کرد چون می‌دانست که ما چه سرداران توانمندی را از دست داده‌ایم.

در این مرحله از اردوی متحرک صحرایی، رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با عبور از مناطق دشت عباس‌، چزابه و چنانه، در یادمان شهدای بدر و خیبر با چگونگی جنگ در سال‌های اولیه دفاع مقدس آشنا شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *