شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

واکنش‌ستارگان بارسابه حضورگواردیولا دربایرن

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 266885
سرمربی و برخی از ستارگان تیم فوتبال بارسلونا به ˈپپ گواردیولاˈ و باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای امضای قراردادی سه ساله به هم تبریک گفتند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ، گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا قرار است پس از پایان رقابت های فصل جاری بوندس لیگا، جانشین ˈیوپ هاینکسˈ در این تیم آلمانی شود.

پس از انتشار این خبر، ˈتیتو ویلانوواˈ جانشین گواردیولا یکی از چهره های شاخص بارسلونا بود که به وی تبریک گفت.

وی بعد از تساوی 2 بر 2 بارسلونا مقابل مالاگا به خبرنگاران اظهار داشت: نمی دانستم پپ می خواهد به چه تیمی برود. به من نگفته بود. ولی شنیده بودم او شرایط محرمانه ای دارد.

وی افزود: ولی چیزی در مورد شرایط و بازیکنان و شیوه بازی او نمی دانم. با این حال مطمئنم که با فکر انتخاب کرده است. اشتباهی در کار نیست چون همه تیم ها در انگلیس و آلمان تیم های بزرگی هستند. بایرن مونیخ هم زیرساخت های بسیار خوبی دارد.

ˈخاویر ماسکرانوˈ نیز که توسط گواردیولا از لیورپول به بارسلونا برده شد و به عضویت این تیم درآمد، معتقد است، این مربی به دلیل بازیکنان آلمانی بایرن مونیخ، آن را انتخاب کرده است.

وی گفت: فکر می کنم پپ، بایرن مونیخ را به دلیل فلسفه فوتبالی که دارد و تعداد بازیکنان بومی اش انتخاب کرده است.

ˈخوزه پنتوˈ دروازه بان بارسلونا هم ضمن تبریک به گواردیولا تصدیق کرده است که خوشحالی او خوشحالی بازیکنان بارسلونا خواهد بود.

او اظهار داشت: برای پپ خوشحالیم چون تصمیم گرفته است به فوتبال برگردد. البته شاید در لیگ قهرمانان با هم روبرو شویم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *