يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کمک 100میلیون دلاری عربستان به فلسطین

پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 266874
عربستان به محمود عباس اطلاع داد که درصدد است 100 میلیون دلار برای کمک به کاهش بحران مالی تشکیلات خودگردان فلسطین اعطا کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، خبرگزاری فلسطین گزارش داد که ابراهیم عبدالعزیز العساف، وزیر دارایی عربستان با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی برقرار کرد و وی را در جریان تصمیم ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای ارائه 100 میلیون دلار به فلسطین قرار داد. محمود عباس اظهار کرد: در شرایطی که شاهد کسری بودجه شدیدی در نتیجه بلوکه شدن دارایی‌های فلسطین از سوی دولت اسرائیل هستیم، این تصمیم پادشاه عربستان اقدام بسیار خوبی است.
 
تشکیلات خودگردان فلسطین از عملی‌سازی تعهدات مالی‌اش در مقابل حدود 153 هزار کارمند خود ناتوان مانده است.
 
سندیکای کارمندان اعلام کرد که کارمندان بخش دولتی که تنها نیمی از حقوق نوامبر را دریافت کرده بودند، از روز گذشته تا امروز (پنجشنبه) دست به اعتصابی زدند که نهادهای دولتی را فلج ساخت.
 
سندیکای کارمندان تهدید کرد که اگر تشکیلات خودگردان فلسطین نتواند به تعهدات خود در قبال آنها عمل کند، آنها اعتراض‌های خود را افزایش خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *