يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۸

ساخت آشپزخانه «اوپن» ممنوع شد؟!

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 266198
استاندار کهكیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج خواست تا از دادن مجوز به ساختمان‌های در دست ساخت این شهر که آشپزخانه اوپن (OPEN) در آنها طراحی شده است، خودداری کند.
به گزارش جهان به نقل از ایلنا: استاندار کهكیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج خواست تا از دادن مجوز به ساختمان‌های در دست ساخت این شهر که آشپزخانه اوپن (OPEN) در آنها طراحی شده است، خودداری کند.
 
«سید حسین صابری» كه در نشست بررسی حقوق شهروندی در استان کهكیلویه و بویراحمد با عنوان حجاب و عفاف سخن می‌گفت، با انتقاد از عدم رعایت معماری اسلامی در طراحی آشپزخانه‌ها در استان گفت: چرا شهرداری نقشه‌هایی را كه آشپزخانه اوپن در آن دیده شده است، تایید می‌كند؟
 
وی همچنین درخواست کرد شهرداری به پروانه ساختمان‌هایی که اصول اسلامی را رعایت می‌کنند، تخفیف بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آشپزخانه‌ي اپن چه ربطي به حجاب داره ؟!
اگر كسي بخواد خودش يه پرده ي متحرك مي‌زنه
فاطمی
ولی پرده نمیتونه صدای یه خانوم رو در محدوده ی آشپزخونه کنترول کنه. دیوار بهتره برای حفظ شئونات خانواده مسلمان شیعه. من نوعی الان پرده میزنم ولی مطمئنم ساكن بعدی این خونه هم پرده میزنه, چرا زمینه ساز گناه باشیم؟؟؟؟
Serbia
حالا از این ور بوم می افتیم!
Serbia
اخه خوب خانمها اگه مهمان نامحرم داشته باشنط باحجاب كار ميكنند اين كه مشكلي نيست كه اشپزخانه اوپن نباشه وهميشه كه مهمان نامحرم نيست كه....
اشپزخانه اوپن در متراژ خانه صرفه جويي ميكند
ولي اگه متراژ خانه بزرگ باشه اشپزخانه غير اوپن بهتر است براي خانم خونه و راحتتر ميتونه اشپزي كنه
United States
آفرين و هزار آفرين بر اين طرح بايد در تمام ايران اين طرح انقلابي اجرا شود.مسئولين از استاندار كهكيلويه حجاب و عفاف را ياد بگيرند
شش ماه دیگر استاندار جدید میاد و بند میکند به اشپزخانه کلوز-- و مشخص میکند که همه کار های مهم را انجام داده فقط مانده open
United States
قدیم خونه ها هشتی داشت تا کسی وارد خونه میشه به خونه و حیات دید نداشته باشه و هر چی الان به سمت جلو پیش می ریم خونه هامون غربی ترمیشه و تازه بدبختیش اینجاست که پز هم می دیم!
به اين فكر كنيد كه چگونه يك خانه بسازيم كه توش راحت باشيم سرما و گرما اتلاف نداشته باشه نورش مناسب باشه اينها رو درست كنيد اگه راست ميگيد