جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پیروزی شیاطین سرخ در دیداری حیثیتی

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 266115
منچستریونایتد با برتری مقابل لیورپول گامی دیگر به قهرمانی در رقابت‎های فوتبال این فصل لیگ برتر انگلستان نزدیک شد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، عصر امروز در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در نهایت منچستر با نتیجه 2 بر یک برابر رقیب دیرینه خود به برتری رسید.

در این دیدار ابتدا رابین فن‌پرسی در دقیقه 19 و روی ارسال پاتریس اورا با ضربه‌ای دقیق میزبان را پیش انداخت.

در دقیقه 44 فان‌پرسی همه کاره منچستریونایتد در این دیدار، بار دیگر خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه پشت پای او به طور تصادفی به مارتین اسکرتل خورد تا نیمه اول با همان نتیجه 1-0 به اتمام برسد.

در نیمه دوم راجرز ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد و استاریچ را به جای لوکاس به بازی فرستاد. فرگوسن هم دست به تغییر زد و والنسیا را به جای اشلی یانگ مصدوم راهی میدان کرد.

در 5 دقیقه اول دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند. رفته رفته شاگردان فرگوسن بر بازی مسلط شدند. در دقیقه 53 ضربه سر پاتریس اورا روی ارسال دیدنی فان‌پرسی به ویدیچ خورد تا گل دوم منچستریونایتد به نام این مدافع صربستانی ثبت شود.

شاگردان راجرز با دریافت گل دوم به بازی هجومی روی آوردند. در دقیقه 56 استاریچ لیورپول را به بازی برگرداند و در حالی که دخیا ضربه استیون جرارد را دفع کرد در ریباند گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد شیاطین سرخ یک موقعیت بسیار خوب داشتند اما ضربه دیدنی کاگاوا را په‌په رینا به زیبایی هرچه تمام‌تر مهار کرد و تیمش را امیدوار نگه داشت. لیورپولی‌ها که با زدن گل اول خود روحیه گرفته بودند بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار دادند و چند موقعیت خوب گلزنی را خلق کردند که جدی‌ترین آنها ضربه سرکش بورینی در دقیقه 71 بود که با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

لیورپولی‌ها که در نیمه دوم کاملا متحول شده بودند برای زدن گل تساوی به حملات خود ادامه دادند. در دقیقه 84 استاریچ در شلوغی محوطه جریمه منچستریونایتد به طور تصادفی در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او راهی به چارچوب دروازه دخیا نیافت تا منچستریونایتد سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

از نکات جالب این دیدار حضور  ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید اسپانیا در ورزشگاه اولدترافورد بود که تیمش شب گذشته در هفته نوزدهم لالیگا برابر تیم اوساسونا به تساوی بدون گل رسید. منچستر حریف رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.


منچستریونایتد با این پیروزی 55 امتیازی شد و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. منچسترسیتی و چلسی نیز به ترتیب با 45 و 41 امتیاز در رده‌های بعدی لیگ برتر انگلیس قرار دارند.

در آخرین بازی این هفته هم تا دقایقی دیگر آرسنال در ورزشگاه امارات از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *