پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

قلعه‌نویی: دست‌مان باز است

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 265444
سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که تیمش با یک بازی منطقی و روان توانسته است ابومسلم را از پیش رو بردارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش برابر ابومسلم مشهد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با پیروزی 5 بر صفر استقلال همراه بود درباره این بازی اظهار داشت: خدا را شکر با یک بازی خوب روان و منطقی توانستیم مقابل تیم خوب ابومسلم که بازیکنان لیگ برتری و مربی خوبی هم دارد به پیروزی برسیم.

وی در ادامه افزود: ابومسلمی‌ها برای این بازی انگیزه خاصی داشتند و دیدید که در 20 دقیقه اول ما را تحت تاثیر قرار دادند ولی ما با تجربه و تمرکز بازیکنان‌مان توانستیم پیروز شویم.

قلعه‌نویی  ادامه داد: با توجه به اینکه چند روز یکبار باید بازی کنیم به بعضی از بازیکنان مانند موسوی، برهانی و جباری استراحت دادیم. خدا را شکر برخلاف نیم فصل اول در زمینه جابجایی بازیکن و تغییرات تاکتیکی دست‌مان باز است و از بازیکنانم ممنون هستم که در شرایط سخت با تمام وجود تلاش می‌کنند و نتایج خوبی هم می‌گیرند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که مربوط به استفاده استقلالی‌ها از پاس‌های قطری در این دیدار بود گفت: به دلیل اینکه ابومسلم لایه دفاعی خوبی ایجاد می‌کرد و بازی آنها برابر سنگ آهن بافق را نیز آنالیز کرده بودیم، سعی کردیم با سرعت بخشیدن به کناره‌ها پیش برویم. در نیم فصل دوم در سمت راست و چپ تیم ما توزن خوبی ایجاد شده است و توانستیم با تعویض بازی و جابجایی هافبک‌ها نتیجه بگیریم.

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد خوب جباری گفت: باید به هوش جباری تبریک بگوییم. من در فکر این بودم که جابجایی انجام دهم و از دفاع بازیکن به حمله اضافه کنم دیدم که در همین حین جباری آن توپ را روی دروازه فرستاد.

وی همچنین درباره وضعیت خسرو حیدری و عباس محمدرضایی گفت: حیدری از بازی قبل از ناحیه دنده احساس درد می‌کرد و با توجه به اینکه چند گل پیش بودیم تشخیص دادیم که استراحت کند. امیدوارم که او و محمدرضایی مشکل خاصی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *