شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۳

شماره‌گذاری یک سواری داخلی متوقف شد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 264869
مشاور انجمن خودروسازان ایران از توقف شماره‌گذاری یک خودرو سواری داخلی خبر داد.
 به گزارش جهان، داوود میرخانی رشتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری تندر 90 پارس خودرو را متوقف کرده است.
 
وی با بیان اینکه توجیه پلیس راهنمایی و رانندگی برای این اقدام یک ایربگه شدن تندر 90 پارس خودرو است خاطرنشان کرد: شرکت پارس خودرو اخیرا به دلیل مشکلات تامین قطعه تندر 90 را با یک کیسه هوا تولید می‌کند.
 
مشاور انجمن خودروسازان ایران افزود: این در حالی است که براساس مصوبات قانونی، تا پایان سال جاری تنها نصب یک کیسه هوا بر روی سواری‌های داخلی اجباری بوده و اقدام پلیس در توقف شماره‌گذاری این خودرو توجیه قانونی ندارد.
 
میرخانی رشتی تصریح کرد: در شرایطی که خودروسازان سعی می‌کنند با افزایش تولید و رشد عرضه به تنظیم بازار کمک کنند مشخص نیست که پلیس به چه دلیلی شماره‌گذاری این خودرو را متوقف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشکالش رو پارس خودرو برطرف میکنه شماره گذاری شروع میشه غم مخور . الان پیکان وانت شماره نمیشه ؟ اینم مثل اون
Iran, Islamic Republic of
تا جند روز دیگه و شاید چند ساعت دیگه شماره گذاری همین خودرو آزاد میشه.
میگید نه ببینید.
خودروسازان قویتر از آنند که فکر می کنید.
در این میان مردم بی چاره که هم پول میدن و هم در مرکب های مرگ سوار می شوند.
واقعا جواب آن بچه ای که به دلیل نبود حداقل امنیت در خودروهای ساخت این آقایان یتیم میشه رو کی میده؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بمیرم برای خودروسازان که چقدر دلشون برای این مردم و بازار و قدرت خرید اونها سوخته که خودشونو به آب و آتیش میزنن تا بازارو تنظیم کنند! اصلا هم تو این مدت چند سال از صنعت بیمار خودروسازیمون سودهای خیلی میلیاردی نصیبشون نشد، تو خصوصی سازیها به یه گروه خاص انحرافی نرسید، خودروهای بی کیفیت که تابوت مرگ نام داره به مردم ندادن، از هیچی کم نذاشتند، ماشین بی سپر به مردم ندادن، ماشین بی ضبط به مردم ندادن، یه ایربگ رو که تازه اون هم معلوم نیست موقع تصادف عمل میکنه یا نه (چون هیچ راه کنترلی غیر از تصادف نداره!) بر نداشتن، اصلا خودشون رفتن سراغ پلیس که تو رو خدا به ما فشار بیارید که مجبور شیم بخاطر مردم کیفیتمون رو لااقل به مینیمم استاندارد برسونیم، و ...!
بمیرم براشون!!