يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۲

شاید جوانفکر دیگر به زندان برنگردد

شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۶
کد مطلب: 261761
پس از ماجرای مهدی هاشمی و اکنون علی اکبر جوانفکر شاید بتوان 'عارضه قلبی' را منجی مجرمان خبرساز دانست. آنچنان که وكيل جوانفكر گفته است: با توجه به وضعيت جسماني وي و همچنين گذراندن نيمي از محكوميتش احتمال عفو مشروط وي وجود دارد.
به گزارش جهان، قهرمان شجاعي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين وضعيت جوانفكر اظهار داشت: علي اكبر جوانفكر به علت عارضه قلبي در بيمارستان آتيه بستري شده است.

وكيل جوانفكر ادامه داد: مرخصي جوانفكر روز دوشنبه به اتمام مي‌رسد ولي با توجه به وضعيت جسماني وي و همچنين گذراندن نيمي از محكوميتش احتمال عفو مشروط وي وجود دارد.

وي افزود: بر اساس ماده 38 قانون مجازات اسلامي و عملكرد وي در زندان، احتمالا با نظر دادستان عفو مشروط شامل جوانفكر مي‌شود و اگر اينگونه شود ديگر جوانفكر به زندان بازنمي‌گردد.

وكيل جوانفكر تاكيد كرد: عده‌اي تلاش مي‌كنند كه بازداشت و مرخصي جوانفكر را به مهدي هاشمي ارتباط دهند، در صورتيكه اين دو موضوع هيچ ارتباطي به هم ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش نویسندکان، وکیلان و دانشجویان بی نام و نشان هم که در مدت طولانی اسارت عارضه های فراوانی گرفته اند...از این عفو مشروط برخوردار شوند
Iran, Islamic Republic of
شما جوانفکر را با مهدی هاشمی یکسان می بینید