دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

'ائتلاف حداد،ولایتی وقالیباف جریانی نیست'

شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 261642
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه ائتلاف حدادعادل، ‌ولایتی و قالیباف یک ائتلاف شخصی است و نه جریانی، گفت: اصل اینکه سه نفر از شخصیت‌های مطرح کشور به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری بخواهند برای انتخابات آینده با وحدت‌نظر کار را پیش ببرند اقدام خوبی است.
به گزارش جهان، امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این ائتلاف یک موضوع کاملا شخصی است. تشخیص آقایان این است که در فضای انتخاباتی آینده با همکاری و تشریک مساعی پیش بروند پس اصل این کار خوب است اما اینکه این ائتلاف مورد اقبال همه هست یا نه، بستگی به این دارد که خروجی آن چه باشد.

وی اضافه کرد: معمولا جریانات سیاسی و مردم به خروجی کار نگاه می‌کنند و می‌خواهند ببینند چه کسانی در صحنه انتخابات هستند و آن وقت تصمیم خواهند گرفت که از چه کسی حمایت کنند و از چه کسی حمایت نکنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: اینکه عقبه ائتلاف آقایان حداد،‌ ولایتی و قالیباف جنبه‌ سیاسی و جریانی داشته باشد معلوم نیست اما مسلم این ائتلاف جریانی نیست،‌ بلکه ائتلاف اشخاص است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *