دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

عصبانیت شدید شوالیه از تاخیر در بازی امروز

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 261514
مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: آقای بهروان به جای مصاحبه در رادیو و تلویزیون اول شماره اش را به ما بدهد، برنامه‌ریزی پیشکش خودش باشد.
به گزارش جهان،علی فتح‌الله‌زاده در خصوص لغو بازی استقلال، ثبت قرارداد فرهاد مجیدی و دیگر مسائل صحبت‌های زیر را انجام داد.
 
فارس: حتما خبر دارید که بازی لغو شده؟
 بله شنیدم تیم ما با هزار مکافات به استادیوم رفت اما آتش‌نشانی هم نتوانست آب روی چمن را خالی کند.
 
فارس: بازی هم که فردا برگزار می‌شود.
 اگر باران نبارد.
 
فارس: مشکلی که ندارید؟
 مشکل که خیلی داریم. مدام در حال رفت و آمد هستیم. 40 بازیکن را باید مدام از این شهر به آن شهر ببریم. اشکالی ندارد. دوستان هر بلایی که دوست دارند، سرِ ما بیاورند.
 
فارس: اما آقای بهروان اعلام کرده هتل در همین نزدیکی‌ها هست اما دوستان قبول نمی‌کنند.
 فرقی نمی‌کند. تا هتل مدنظر دوستان یک ساعت و 15 دقیقه راه است و تا اراک یک ساعت و نیم. حداقل در آنجا زمین تمرین داریم و تیم هم از حاشیه‌ها به دور است. اجازه بدهید دوستان دق دلی خود را خالی کنند و حرف و حدیثی نباشد. خیال آقایان راحت شد؟ تیمی با این همه طرفدار و بازیکن ملی‌پوش سرگردان شده است.
   
فارس: رئیس سازمان لیگ اعتقاد دارد، هرگاه برنامه‌ریزی به نفع استقلال باشد شما راضی هستید؟
 برنامه‌ریزی پیشکش آقای بهروان،تا به حال هم مراعات ایشان را کردیم هر کس با او خوب برخورد می‌کند، ایشان احساس قدرت می‌کند. بازی پرسپولیس را 4 روز با فاصله می‌اندازند اما صدای کسی در نمی‌آید. من اول حرف‌هایم را در فدراسیون می‌زنم اما از بهروان می‌خواهم به جای مصاحبه با رادیو و تلویزیون، تلفنش را هم به ما بدهد. او موظف است به عنوان رئیس سازمان لیگ پاسخگوی همه باشد و با تمامی مدیران عامل باشگاه در ارتباط باشد. من نمی‌دانم دوستان رسانه‌ها چگونه او را پیدا می‌کنند که ما نمی‌توانیم. بهروان بهتر است اول به خودش نظم بدهد بعد از دیگران خرده بگیرد. ما در روستاهای دورود هم بازی می‌کنیم تا ایشان احساس قدرت کند من هم برای او دست می‌زنم!
 
فارس: ماجرای مجیدی هم ظاهرا تمام شده است.
 دیدید که خانواده مرحوم حجازی هم ناراحت بودند چون کار آن عده که بی‌نظمی کرده‌اند، درست نبود. ما همه برای استقلال هستیم. مطمئن هستم اگر مرحوم حجازی در قید حیات بود، او هم از بازگشت مجیدی خوشحال می‌شد.
 
فارس: بازیکن دیگری که نمی‌گیرید؟
 یک بازیکن مدنظر ما است که در صورت توافق مالی فردا با او قرارداد می‌‌بیندیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *