شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

روزنامه ایران: از سران سعودی انتقاد نکنید!

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 260528
روزنامه دولتی ایران در مطلبی از اعتراض برخی رسانه های داخلی به عملکرد سران پادشاهی سعودی و قطر انتقاد کرد.
به گزارش جهان، روزنامه ایران در گزارشی با عنوان 'اوج فهم كيهاني' نوشت: روزنامه مدعي اصولگرايي كيهان كه در مجامع خبري به عنوان يكي از رسانه‌هاي رسمي نظام از آن ياد مي‌شود روز گذشته در عكس اول خود با انتشار تصاويري از مسئولان عاليرتبه كشورهاي عربستان، قطر و تركيه آنان را برده‌هاي امريكا، اسرائيل و انگليس معرفي كرد!

این روزنامه به انتقاد از این حرکت رسانه ای نوشته است: ايجاد چالش و تنش ميان ايران و اين كشورها دقيقاً خواست امريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي است و ظاهراً كيهانيان از درك اين معادله ساده عاجزند.

روزنامه ایران که گویا تحلیل شان از بیداری اسلامی و عملکرد سران ریاض، قطر و آنکارا، پیروی از رویکرد حلقه انحرافی است، درباره انفعال سوال برانگیز دولت محترم در تحولات منطقه به ویژه بحران سرنوشت ساز سوریه تاکنون هیچ توضیحی نداده است!

این در حالی است که همزمان با این انفعال، دیکتاتورهای سعودی و قطر و مقامات ترکیه در حال هزینه های میلیاردی در حمایت و تجهیز تروریست ها برای شکستن کمر سوریه و مقاومت در منطقه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *