کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"جامعه‌ مدرسین نامزد معرفی نمی‌کند"

19 آذر 1391 ساعت 18:53

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که جامعه مدرسین در انتخابات آینده تنها به تبیین ملاک های رییس جمهور خواهد پرداخت، گفت: در جلسات جامعه مدرسین اعضا بیشتر در خصوص ملاک ها تبادل نظر داشته اند و برای ورود به بحث بررسی اشخاص هنوز به این نتیجه نرسیده اند.


به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با رسا، درباره موضع جامعه مدرسین در انتخابات ریاست جمهوری آینده، اظهار داشت: در جلساتی که بنده حضور داشته ام اعضای محترم بیشتر در خصوص ملاک ها تبادل نظر داشته اند و برای ورود به بحث بررسی اشخاص هنوز به این نتیجه نرسیده اند.

وی با تأکید بر این که جامعه مدرسین درصدد است نسبت به افراد موضع گیری نداشته باشد، گفت: اگر شرایط خاص و استثنایی پیش آید که سکوت جامعه مدرسین موجب تحیر اکثر مردم شود آن گاه با در نظر داشتن معیارهای کلی فرد مورد نظر را انتخاب و معرفی می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان در تشریح ملاک اظهار نظرهای جامعه مدرسین در انتخابات های مختلف و مسائل سیاسی، ابراز داشت: کلام و سیره امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره ملاک این نهاد بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی افزود: جامعه مدرسین درصدد است در این چارچوب قدم بردارد مگر در مواردی که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب سکوت کرده باشند.

وی اعضای جامعه مدرسین را در مسائل سیاسی صاحب نظر دانست و گفت: با این وجود اعضای محترم همواره با مشورت صاحب نظران دیگر و با رعایت احترام کامل برای اشخاص اظهار نظر می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص تعامل جامعتین در انتخابات آینده، بیان داشت: در این زمینه هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند و این موضوع در دست بررسی است؛ حضور آیت الله مهدوی کنی در جلسه اعضای جامعه مدرسین نیز به این منظور بوده است.


کد مطلب: 259311

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/259311/جامعه-مدرسین-نامزد-معرفی-نمی-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com