جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سرود 'مرگ بر اسرائیل' ساخته شد

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 259066
کار آهنگسازی و خوانندگی سرود «مرگ بر تو ای اسرائیل» به پایان رسیده است و برای پخش از رسانه ملی تحویل خانه سرود انقلاب اسلامی وابسته به موسسه اوج قرار داده شده است. فارس: «اسفندیار قره‌باغی» خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» از ساخت سرود «مرگ بر تو ای اسرائیل» خبر داد.
به گزارش جهان، «اسفندیار قره‌باغی» خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو»، اظهار داشت: کار آهنگسازی و خوانندگی سرود «مرگ بر تو ای اسرائیل» به پایان رسیده است و برای پخش از رسانه ملی تحویل خانه سرود انقلاب اسلامی وابسته به موسسه اوج قرار داده شده است.
 
وی درباره اینکه هنوز این سرود از تلویزیون پخش نشده، توضیح داد: ما کار را تحویل داده‌ایم ولی اینکه چرا هنوز در رسانه ملی پخش نشده را نمی‌دانم.
 
به گزارش فارس، رهبری گروه کُر تالار وحدت، رهبری گروه کُر صدا و سیما، رئیس مرکز سرود و آهنگ‌های انقلابی، ریاست کمیته آواز کلاسیک خانه موسیقی، مسئول موسیقی رادیو و نایب رئیس کانون هنرمندان ایران از جمله سوابق مسئولیتی قره‌باغی محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *