پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سینمای‌ایران ارزشی برای دنبال‌کردن‌ندارد!

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 258598
من دیگر سینمای ایران را دنبال نمیکنم و نخواهم کرد چون سینمای فعلی ایران هیچ ارزشی برای دنبال کردن ندارد.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، مصعب ابن زبیر سریال مختارنامه این روزها کمتر در قاب سینما و تلویزیون دیده می شود و گویا شرایط او را در همان غار اصحاب کهف نگه داشته و باعث شده روزهای کم کاری را پشت سر بگذارد.

هرچند که مخاطبان سینما و تلویزیون این روزها و با پخش مجدد مختارنامه به یاد این بازیگر توانمند و کم کار افتادند اما جعفر دهقان خود معتقد است که کم کار نیست و در حال بازی در سریالی جدید است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما حضور کم رنگش در سینما را رد نکرده و می گوید که دیگر با سینمای ایران کاری ندارم. دهقان درباره این موضوع می افزاید: من دیگر سینمای ایران را دنبال نمیکنم و نخواهم کرد.

وی علت دنبال نکردن سینمای ایران را اینگونه بیان می کند: سینمای فعلی ایران هیچ ارزشی برای دنبال کردن ندارد.

دهقان درباره سریال جدیدی که در حال بازی است هم می گوید: من در حال بازی در سریال "معماي شاه" به کارگردانی آقای محمدرضا ورزی هستم .

وی با اشاره به شروع فیلم برداری این سریال می گوید که در حال حاضر تمام توان خود را مصروف آن کرده است و تا چند ماه دیگر می توان نتیجه این سریال را دید.

گفتني است سریال «معمای شاه» در ۴۵ قسمت داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت می‌کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ آغاز می‌شود که با بازگشت او از سوییس همزمان است و این بخش تا جدایی از «ثریا» همسرش ادامه می‌یابد.

مرحله دوم و سوم این مجموعه تلویزیونی به نفوذ «اشرف» خواهر محمدرضا شاه بر وی و همچنین وابستگی او به کشورهای غرب و شرق، تا فرارش از ایران اختصاص دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *