يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۹

عکسی جالب از پهپاد شکار شده آمریکا

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 258448
این پهپاد با 1.19 متر طول و 3.05 متر عرض (دو سر بال) و 18 کیلوگرم وزن برای پرواز نیاز به باند ندارد و در عوض با یک سامانه هوای فشرده به بالا پرتاب می‌شود و برای فرود هم یک جرثقیل با طناب و قلاب آن را در میان هوا می‌گیرد که تفنگداران دریایی آن را از روی ناوهای خود به پرواز در می‌آورند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تازمانيكه سه قوه اصلي اين كشور با موضعگيريهاي بچه گانه نسبت به هم خوراك دشمنان قسم خورده اين كشور رادانسته ياندانسته فراهم مي كنند اين موارد جايگاهي ندارد .
برويم در خلوت خود بنشينيم واستغفار كنيم شايد مورد رحمت خدا واقع شويم
این مطلب شما در عین درستی اصلش ولی از روی کج سلیقگی هست. اتفاقا این دست خبرها تلخی اون دعواها رو از کام مردم می بره و مثل نسیمی دلها رو زنده می کنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دلیران سپاه پاسداران که خواری را بر آمریکای جنایتکار تحمیل می کنند.
United States
قبول دارم که مسئولان ما خوب عمل نمی کنند . ولی این دلیل نمیشه که خبرهای خوب و شاد کننده از توان نظامی کشور ما رو خوشحال نکنه .
اتفاقا این به دیگر مسئولان یاد می ده که (البته اگه هنوز گوش شنوایی داشته باشن) ببینند سپاه متعهد و در عین حال متخصص چه کارها که نمی کنه.
شباهت دستگا ها و سازمان ها و وزارت خانه های ما اینه که همه پول کلانی رو به عنوان ورودی می گیرند اما فرقش اینه که یه ارگانی مثل ارگان های نظامی بازده دارند و خروجی دارند ، اما دیگر ارگان ها و مخصوصا ارگان های اقتصادی بسیار بد و بشدت خروجی بد تولید می کنه و به خرد مردم بیچاره می ده .
United Kingdom
این طرف امریکایی است علامت شصتش هم گویای آن است
United States
امیدوارم شادی این شکار همدلی را بین مسئولان زیاد نماید
درود خد بر سربازان انقلاب که همواره در پی سر بلندی نظام اسلامی و کشور هستند و امت امام را دلگرم میکنند و دشمن شاد کن نیستند . خدا یاریشان کند . خوبست که مجموعه نظام همچون این سربازان و امت امام گوش به فرمان و اجرا کننده دستورات ولی فقیه باشند ، آنوقت نصرت خداوند شیرینیش بیشتر است .
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برفرمانده کل قوا ورزمندگان شجاع ودلیرش مرگ براستکبار جهانی وایادی ذلیلش
سلام به شما مسئولان سایت جهان نیوز.از شما هم کمال تشکر دارم هم گله.
تشکر بابت اینکه اخبار دقیقی رو ارائه میدید و گله بابت اینکه من چندین بار نظر دادم اما یا دست کاری شده یا اصلا نمایش داده نشده. این خوبه که پالایش بشه پاسخ ها و مظرات اما نظراتی که بازها من دادم همیشه از روی عشق به جمهوری اسلامی بوده و یک ابراز علاقه ی قلبی. خواهشا در گزینش نظرات دقت بیشتری به خرج بدید.
ممنون