چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

ضریح جدید امام حسین‌(ع) به ساوه رسید

پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 257473
ضریح جدید امام حسین(ع) پس از ۲ روز توقف در تهران ظهر امروز با حضور پرشور مردم وارد شهر ساوه شد.

به گزارش جهان،عباسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: ضریح جدید امام حسین(ع) بعد از 2 روز توقف در مرقد مطهر امام راحل در میان بدرقه پرشور مردم تهران از ساعت 7 صبح امروز به سمت شهرستان ساوه حرکت کرد و ساعت 13 ظهر امروز با استقبال مردم وارد ساوه شد.

وی گفت: قرار است این ضریح در امامزاده سیداسحاق ساوه برای بازدید و زیارت مردم مستقر شود.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: در مسیر انتقال ضریح جدید امام حسین(ع) از تهران به ساوه با توجه به جمعیت انبوهی از مردم که در زرند جمع شده‌ بودند این ضریح ساعاتی در میان مردم این شهرستان توقف کرد.

عباسی‌فر تصریح کرد: امیدواریم امشب با حضور مردم مراسم دعای کمیل را در امام زاده سید اسحاق و در کنار ضریح جدید برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: ضریح جدید سیدالشهدا فردا از ساوه به سمت شهرستان اراک حرکت خواهد کرد و روز بعد نیز به سمت استان لرستان منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ضریح مطهر امام حسین(ع) همچنین به مدت یک شب در شهرستان‌های پل دختر و بروجرد توقف خواهد داشت و مردم این شهرها نیز میزبان ضریح خواهند بود و در ادامه خودروی حمل ضریح جدید امام حسین(ع) به سمت خرمشهر و آبادان حرکت می‌کند که در ادامه از مرز شلمچه خارج می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *