پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

چندنفراز تک‌رقمی‌های‌کنکور بسیجی‌بودند؟

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 257211
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجلس در چهار دوره گذشته مصوب کرد که برخی بسیجیان بتوانند با امتیاز وارد دانشگاه‌ها شوند اما این قانون هیچگاه در مورد دانشگاه‌های دولتی اجرا نشد و ما نیز شاکی نیستیم چراکه این درست نبود.
به گزارش جهان، سردار محمدرضا نقدی که در برنامه زنده «دو نیم ساعت» شبکه خبر سخن می‌گفت، در مورد این سؤال مجری که برخی‌ها می‌گویند بسیج امتیازاتی را به عنوان مثال برای ورود به دانشگاه‌ها به اعضای خود می‌دهد، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها دوست دارند بگویند بسیج اجباری، زوری و مالی است اما این دروغ است و البته بعضی از ما نیز به این مسائل دامن زدیم.
 
وی ادامه داد: مجلس در چهار دوره گذشته مصوب کرد که برخی بسیجیان بتوانند با امتیاز وارد دانشگاه‌ها شوند اما این قانون هیچگاه در مورد دانشگاه‌های دولتی اجرا نشد و ما نیز شاکی نیستیم چراکه این درست نبود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اتفاقاً بسیجی باید بیشتر درس بخواند و تلاش مضاعفی را از خود نشان دهد که البته امسال از  36 نفری که توانستند در کنکور رتبه تک‌رقمی کسب کنند 23 نفر آنها عضو بسیج بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *