يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

گریه نماینده ایران روی سکوی جهانی

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 256561
سعید احمدی برابر حریف مصری خود نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره ون 67- کیلوگرم دست یافت.
 
به گزارش جهان به نقل ازمهر، سعید احمدی هم که مانند مهدیزاده روز پنجشنبه با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی شده بود بعدازظهر امروز شنبه برای کسب مدال طلا در بازی نهایی مقابل "مگدی حنفی"  از مصر قرار گرفت.
 
این دیدار تا ثانیه های پایانی 4 بر صفر به سود نماینده ایران در حال برگزاری بود که احمدی به دلیل خطای "گرفتن" از سوی داوران با اخطار"هانسکو" از سوی داور بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد تا این مصری قهرمان جهان شود و احمدی به نشان نقره بسنده کند.
 
احمدی در وزن 67- کیلو گرم برای رسیدن به  دیدار نهایی وزن خود، "رایا پان" از سری لانکا ، "لبت" از بلاروس  ، "کاسک سو" از مراکش ، "پینزاس" از آرژانتین ، "گاگلر" از آلمان و "رام روپ" امریکایی را شکست داده بود.
 
این برای دومین دوره متوالی است که یک کاراته کای ایرانی به دیدار پایانی وزن 67- کیلوگرم راه یافته و از رسیدن به مدال طلا محروم می شود. احمدی که به راحتی مدال طلای جهان را از دست داده بود هنگام توزیع مدال ها، روی سکو اشک ریخت.
 
بیست و یکمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در پاریس جریان دارد. تیم ایران قبل از این توسط امیر مهدیزاده به مدال طلا دست یافته بو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *