پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

افزايش بیکاران آمريکا

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 255159
وزارت کار آمریکا اعلام کرد شمار افرادی که هفته گذشته برای یافتن کار ثبت نام کرده اند به سبب تأثیرات ناشی از توفان سندی با افزایش همراه بوده است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، در هفته منتهی به دهم ماه نوامبر شمار افراد در جستجوی کار در آمریکا به 439 هزار نفر رسید. این در حالی است که این رقم در هفته قبل از آن 78 هزار نفر بود. این بالاترین رقم افراد در جستجوی کار در آمریکا طی هجده ماه و پس از چند هفته کاهش است.

در همین حال شمار افراد بیکار بیمه شده در هفته منتهی به سوم ماه نوامبر به سه میلیون و 334 هزار نفر رسید که در مقایسه با هفته قبل از آن صد و هفتاد و یک هزار نفر افزایش داشته است.

نرخ جدید بیکاری در آمریکا متأثر از طوفان سندی بوده است که سواحل شرقی از کارولینای شمالی تا مینMaine را درنوردید.

وزارت کار آمریکا اعلام کرد بیشتر افرادی که برای یافتن کار ثبت نام کرده اند ساکن مناطق طوفان زده هستند. این وزارت خانه افزود تأثیرات طوفان سندی تا دو هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه چاینا دیلی از واشنگتن، بانک مرکزی آمریکا به منظور تقویت رشد اقتصادی این کشور و همچنین بهبود بازار کار در ماه سپتامبر اعلام کرد تا زمانی که بازار کار به صورت قابل توجهی بهبود نیابد به تدابیر خود برای تحریک رشد اقتصادی آمریکا ادامه خواهد داد.

این در حالی است که بحران اقتصادی جهانی و نگرانی ها درباره پرتگاه اقتصادی آمریکا همچنان در حال کاهش چشم انداز اشتغال در این کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *