يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

۴ قلوهای دوست داشتنی + تصاویر

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۵۲
کد مطلب: 255119
این ۴ قلوها که پسر هستند، ۲۷ اردیبهشت امسال به دنیا آمدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یزدان، جاودان، عرفان و فرهان، 4 قلویی هستند که 27 اردیبهشت امسال به دنیا آمدند و از آن روز تا به امروز، پدر و مادرشان را با خرج و مخارج گزافی مواجه ساختند.
 
در حال حاضر این 4 قلوها روزی 2 قوطی شیر خشک و دو بسته پوشاک مصرف می‌کنند و حتی برای لحظه‌ای اجازه نمی‌دهند که والدینشان استراحت کنند.
 
مادر این 4 قلوها، تا قبل از بارداری و زایمان فرزندانش، شاغل بود ولی اکنون برای نگهداری از 4 قلوها، خود را خانه‌نشین کرده است اما باز هم نگهداری از 4 بچه هم‌سن بسیار سخت است.
 
این مادر می‌گوید: «نگهداری از بچه‌ها خیلی سخت است و حقوق پرستار برای حضور در خانه ما و کمک به نگهداری 4 قلوها، ماهی یک میلیون تومان است که پرداخت حتی مبلغی کمتر از این میزان نیز برای ما امکان‌پذیر نیست.»
 
شاید جای سؤال باشد که چرا هیچ‌ ارگانی برای نگهداری 4 قلوها به این خانواده و خانواده‌های هم مشکل با آنها کمک نمی‌کند؛ چرا هیچ‌ تخفیفی برای خریداری شیرخشک و پوشاک برای والدین چند قلوها در جامعه در نظر گرفته نمی‌شود؟ چرا؟

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *