چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

پایان تلخ رقابت عشقی دو برادر

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 254732
مهیار سعیدی با اشاره به دستگیری مردی كه با هم‌دستی دوست خود، برادرش را كشته و در باغچه خانه‌شان دفن كرده بود، اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده خرداد ماه امسال هنگامی در دستور كار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت كه خانواده‌ای با حضور در این مركز از گم شدن پسر جوان خود خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان كرمان، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مردی كه با هم‌دستی یكی از دوستانش، برادرش را كه رقیب عشقی‌اش بود در این شهرستان كشته و در باغچه دفن كرده بود، دستگیر شد.

مهیار سعیدی با اشاره به دستگیری مردی كه با هم‌دستی دوست خود، برادرش را كشته و در باغچه خانه‌شان دفن كرده بود، اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده خرداد ماه امسال هنگامی در دستور كار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت كه خانواده‌ای با حضور در این مركز از گم شدن پسر جوان خود خبر دادند.

وی افزود: در تحقیق از این خانواده معلوم شد روز حادثه آنها به میهمانی رفته بودند و هنگام بازگشت متوجه می‌شوند، پسرشان به خانه بازنگشته و چمدان لباس‌هایش نیز در خانه نیست و به دنبال غیبت طولانی پسرشان جستجو برای یافتن وی را آغاز می‌كنند، اما تلاش‌هایشان بی‌نتیجه می‌ماند.

سعیدی تصریح كرد: به دنبال این شكایت جستجوی پلیس برای یافتن مرد گمشده آغاز شد، اما در ادامه ماموران متوجه شدند دوستان و اقوامش از گم ‌شدن وی بی‌اطلاع هستند.

وی افزود: در حالی كه تلاش پلیس برای یافتن جوان گمشده همچنان ادامه داشت دو روز پیش مادر وی با حضور در مركز پلیس از كشف استخوان انسان در باغچه خانه‌شان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: این زن كه به شدت وحشت كرده بود در تحقیقات به پلیس گفت مشغول جمع‌آوری پیازهای كاشته شده در باغچه بوده كه ناگهان متوجه استخوان‌های دفن‌شده انسان در باغچه می‌شود و با داد و فریاد پسر دیگرش را كه در خانه بوده صدا می‌زند و با مطلع كردن وی به مركز پلیس مراجعه كردند.

سعیدی افزود: كارآگاهان جنایی عازم محل مورد نظر در یكی از محله‌های شهرستان سیرجان شدند و مشاهده كردند پسر دیگر این خانواده نیز بیهوش كنار باغچه افتاده است.

وی بیان كرد: ماموران به این موضوع شك كردند، ابتدا مرد بیهوش را به مركز درمانی انتقال دادند و در مرحله بعدی به حفر باغچه پرداختند و با كشف استخوان و بقایای جسد یك انسان موضوع را به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای سیرجان گزارش دادند و با هماهنگی قضایی آنها را به پزشكی قانونی منتقل كردند تا مشخص شود استخوان و بقایای جسد متعلق به مرد گمشده بوده است.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به رازگشایی از این جنایت گفت: كارآگاهان جنایی با حضور در بیمارستانی كه برادر مرد گمشده به آن جا منتقل شده بود به تحقیق از مسئولان بیمارستان پرداختند و معلوم شد وی با خوردن قرص قصد خودكشی داشته كه با انتقال به موقع به بیمارستان‌ نجات یافته است.

سعیدی ابراز داشت: در این مرحله كارآگاهان جنایی به این جوان شك كرده و احتمال دادند وی از سرنوشت برادر گمشده‌اش و همچنین استخوان و بقایای جسد كشف شده در باغچه خانه‌شان خبر دارد كه با تحقیق از مرد جوان، وی اعتراف كرد با هم‌دستی یكی از دوستانش برادرش را كشته و در باغچه خانه‌شان دفن كرده‌اند.

عامل جنایت به پلیس گفت: من و برادرم به یك دختر علاقمند بودیم و هر كدام درصدد ازدواج با وی بودیم، بنابراین بر سر همین با یكدیگر درگیر شدیم.

به گفته متهم به قتل او سرانجام تصمیم می‌گیرد برادرش را كه سد راه این ازدواج بوده از میان بردارد، بنابراین موضوع را با یكی از دوستانش در میان می‌گذارد و یك روز در غیاب اعضای خانواده دو نفری با بریدن شیلنگ گاز اتاق تصمیم گرفتند وی را خفه كنند و پس از اطمینان از بیهوش شدن برادرش با جسمی سنگین محكم به سر وی ضرباتی وارد كردند و او را به قتل رساندند.

در پی اعتراف مرد جوان به قتل و دفن برادرش هم‌دست وی نیز تحت تعقیب قرار گرفت و طی یك عملیات ضربتی در یكی از محله‌های شهرستان سیرجان دستگیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *