دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 253977
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۳۹۱ از یکشنبه، ۲۸ آبان ماه آغاز می شود.
به گزارش جهان، ˈحسین توکلیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص تکمیل ظرفیت برخی رشته های تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۱ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از روز دوشنبه، ۲۲ آبان ماه بر روی پایگاه اینترنتی سنجش قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش همان روز نیز منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ تمام داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۱ ثبت نام کرده و در جلسه این آزمون حاضر بوده اند می توانند با توجه به نمره کل علمی که در گرایش و رشته امتحانی خود به دست آورده اند درصورت وجود رشته های مربوط به رشته امتحانی آنها در فهرست تکمیل ظرفیت، برای ثبت نام در این مرحله اقدام کنند.

توکلی به داوطلبان توصیه کرد قبل از ثبت نام، اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی را به دقت مطالعه کنند و درصورت واجد شرایط بودن ابتدا به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و مبلغ ۲۸ هزار ریال با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان پس از پرداخت وجه ثبت نام، از روز یکشنبه، ۲۸ آبان تا سه شنبه، ۳۰ آبان ماه ۹۱ فرصت دارند کدرشته محل های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته الکترونیکی به ثبت برسانند.

وی تاکید کرد: نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت و اسامی پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون کاردانی به کارشناسی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *