يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۱۲

مدعوین اصلی عروسی داشتند/ رونمایی‌ از 900 هزار شهید اصلاح‎طلب!

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 253839
دبیر کل جبهه اصلاح طلبان درباره عدم حضور دعوت شدگانی همچون عارف، نجفی، موسوی لاری، عبدالله نوری و محمد رضا خاتمی در همایش این تشکل، گفت: برخی از این دوستان بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، همایش تبیین طرح مناسک که امروز جمعه به میزبانی جبهه اصلاح طلبان با حضور برخی از احزاب و چهره های اصلاح طلب در هتل المپیک تهران برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.
 
در اوایل  این همایش زمانی که نوبت سخنرانی به  منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی رسید مطهری نژاد دبیر همایش گفت: ما وقت دبیر کل غایب را به شما می دهیم و از حضار خواست که برای سلامتی دبیرکل این حزب صلواتی بفرستند.
 
در ادامه این همایش ناصر غلامرضایی مسئول حزب مردم سالاری در لرستان در اظهارنظر عجیب مدعی شد که در جنگ تحمیلی 900 هزار نفر شهید اصلاح طلب هستند.
 
علیخانی که از سخنرانان دیگر این همایش بود در واکنش به طرح مناسک کواکبیان گفت: برگزاری این جلسات مفید است اما بدون حضور بزرگان اصلاح طلب نتیجه بخش نیست و کاندیدای اصلاح طلب باید مهر تایید خاتمی و هاشمی را داشته باشد.

صحبتهای علیخانی واکنش مطهری نژاد، کواکبیان و محجوب را در پی داشت و آنان نیز معتقد به خرد جمعی اصلاح طلبان و نظرخواهی همه احزاب و گروه های اصلاح طلب در مورد کاندیدای واحد بودند نه مهر تایید خاتمی و هاشمی.
 
محجوب دبیر کل خانه کارگر که از دیگر سخنرانان این همایش بود نسبت به عدم  حضور برخی احزاب اصلاحات در این همایش گلایه کرد و گفت: بهتر آن بود که کسانی که به این همایش دعوت شده بودند به این همایش می آمدند و فقط به حاضران سلام می کردند و سخنرانی نمی کردند. ما به همه جلساتی که دعوت می شویم می رویم حتی به جلسات حزب موتلفه اسلامی.
 
ارائه نظرهای مخالف برای رسیدن به اجماع توسط سخنرانان از دیگر حاشیه های  جالب این همایش بود. محجوب در سخنرانی خود بر تعدد کاندیداها تاکید داشت و دیگر سخنرانان بر کاندیدای واحد. برخی طرح مناسک را مناسب برای رسیدن به اجماع می دانستند و برخی دیگر نظر بزرگان و چهره های اصلاح طلب را کافی می خواندند.
 
همچنین میرزا بابا مطهری نژاد دبیر این همایش درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حضور کمرنگ اصلاح طلبان در این همایش گفت: منظورتان از چهره های اصلاح طلب چه کسی است؟ بیشتر آنهایی که شما مد نظر دارید در زندان هستند بروید آزادشان کنید تا دراین جلسات شرکت کنند.

این در حالی است مطهری نژاد قبل از برگزاری این همایش در مصاحبه خبر از حضور شخصیت هایی چون عارف، محمد علی نجفی، موسوی لاری، عبدالله نوری و محمد رضا خاتمی داده بود که در این همایش غایب بودند.
 
کواکبیان دبیر کل جبهه اصلاح طلبان به عنوان آخرین سخنران مراسم نیز با اشاره به عدم حضور برخی چهره های اصلاح طلب گفت: برخی از این دوستان بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهید اصلاح طلب!
تو رو خدا هرکار می کنین از روح شهدا سوء استفاده نکنین.
لطفا توجه داشته باشید که کل آمار شهدای ایران در جنگ تحمیلی 213 هزار و 255 نفر بوده است. اعم از ارتش و سپاه و شهدای حمله به شهرها و نیروی انتظامی و کودک و خانه دار و ...
همین عدد 900 هزار نشان می دهد که ایشان یا نمی دانند 900 هزار چندتاست؟ یا نمی دانند شهید چیست؟ یا کلا نمی دانند که گاهی حرف نزدن بهتر از حرف زدن است...
احتمالا شهدای! (کشته شدگان) طرف عراقی را هم در نظر گرفته باشند!!! گرچه بازهم به این عدد نمی رسد!
اصلا یک نفر تاریخدان لطف کن محاسبه کند ببیند در 1400 سال گذشته چند شهید ایرانی در جنگ های مختلف داشته ایم؟ بلکه بشود به 900 هزار اصلاح طلب نسبت داد!
شکرخدایی را که دشمنان نظام و ولی فقیه را از ....قرار داد.
اصلاح طلب نگو بگو ...طلب
به بابا گفتند یه کلاه سرت گذاشتند تا ناف گفت یا نمیدونی ناف کجاست یا نمیدونی کلاه چیه
قضیه این دوست اصلاح طلب یا نمیدونه شهید چیه یا نمیدونه نهصد هزار تا چند تاست
خدا وکیلی همینطوری مملکت میخوای اداره کنی اخوی
Iran, Islamic Republic of
از این جماعت که امام رحمت اله را مصادره میکنند بعیید نیست شهدای صدر اسلام تا پایان زمان را مصادره کنند .
Iran, Islamic Republic of
وقتی نحوه تعامل مردم سایر کشورها را میبینیم و مشاهده میکنم دعواهایشان فقط بر سر منافع مملکت و مردم و برنامه ها است افسوس میخورم در ایران اسلامی ما هنوز دنبال چه مسائلی هستیم و برای در هم کوبیدن همدیگر که اعضا پیکره واحد نظام و انقلاب و انفکاک ناپذیریم چه ها که نمیکنیم .همه ما نیاز به بازسازی اخلاقی داریم همه ما نیاز داریم به اصل خودباز گردیم .اگر ادعا میکنیم مسلمانیم بهتر است دستورات الهی را در مورد نحوه برخورد با یکدیگر را مد نظر قرار دهیم .از این بحث ها و جدل های بی فایده غیر از تفرقه و سوء استفاده دشمنان چه چیزی حاصلمان شده است ؟ما باید از تجربیات تلخ گذشته تاریخ ایران زمین درس بگیریم و با همه اختلافات موجود به سان ید واحده یاریگر مقام معظم رهبری و مسئولین ارشد نظام باشیم .ای برادران و خواهران فرصت تاریخی که با مجاهدت های حضرت امام خمینی عزیز و پدرانمان برایمان رقم خورد را از دست ندهیم و برای حفظ ایران اسلام انقلاب و ولایت دست به دست هم بدهیم و از هواهای نفسانی و منافع گروهی و شخصی تحت نام احزاب و اصطلاحات اصلاح طلب -اصولگرا چپ راست و ........... دست برداریم .
Iran, Islamic Republic of
اولا که حق ندارید کامنت های توهین امیزرا در سایت بگذارید !!!!اصلاح طلبان ... هستند هرکسی را در حزب خودشان راه میدهند اگه این اقارا مامی شناسیم اگه ازش بپرسی انقلاب کی پیروز شد بلدنیست جواب بدهد این اقا را اصلا تواین فازهانیست تازه الان باید بفهمیم که اصلاح طلبان چه ادم فرصت طلبی را به حزب خودراه میدهند !!!!!!!!!!!!!!!
این آقاهه که این آمار عجیب و غریب رو داده با ... نسبتی داره؟!
مشکل ما ایرانی ها اینه که از یادمون میبریم از کجا اومدیم برای چکاری اومدیم اون هدفی رو که معیار مون بود بهش رسیدیم و اگه یه خورده یعنی اندازه نوک سوزن از منافع خودمون بگذریم دیگه با مشکلاتی همچون اختلال در سیستم اقتصادی کشورمون مواجه نمی شیم تا مردم کشورمون محتاج یه قرص نون باشن