سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

استقبال سرد کاربران عادی از ویندوز 8

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 253812
با آغاز فروش عمومی ویندوز 8 مشخص شده که استقبال عمومی از این سیستم عامل در حد انتظار نبوده و نتایج حاصله ناظران را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از زد دی نت، سایت شبکه خرید خانگی Home Shopping Network یا (HSN) که از سایت های مشهور خرید آنلاین است فروش انواع رایانه مجهز به ویندوز 8 را مدتی است آغاز کرده و با توجه به اینکه مشتریان این سایت را مردم عادی و نه وبلاگ نویسان و متخصصان حرفه ای تشکیل می دهند می توان از این طریق در مورد میزان محبوبیت ویندوز 8 به خوبی قضاوت کرد.

بررسی اظهارنظرهاو قضاوت های مردمی که لپ تاپ های ارزان قیمت ایسر و گیت وی که مجهز به ویندوز 8 هستند را خریداری کرده اند نشان می دهد تنها 21 درصد از آنها لپ تاپ های مجهز به ویندوز 8 را پسندیده و از امکانات آنها راضی بوده اند.

همچنین تنها 24 درصد از آنها به طور مشخص ویندوز 8 را پسندیده اند. البته اکثر آنها به این نکته اشاره کرده اند که استفاده از ویندوز 8 در ابتدا یک چالش جدی است، اما پس از آشناشدن با نحوه استفاده از این سیستم عامل کار ساده می شود.

همچنین 19 درصد هم گفته اند علیرغم رضایت از لپ تاپ هایی که خریداری کرده اند ویندوز 8 را نپسندیده اند. علت این امر در دسترس نبودن برنامه های مورد علاقه به میزان لازم، ساده نبودن استفاده از رابط کاربری لمسی و ... بوده است.

در مقابل 21 درصد از لپ تاپ های خریداری شده و سخت افزارهای آنها اظهارنارضایتی کرده اند. همچنین 14 درصد هم به صراحت از ویندوز 8 اظهار نارضایتی کرده اند. با این حساب مایکروسافت برای آشتی دادن کاربران با سیستم عامل جدید خود کار دشواری پیش رو دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *