جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

فعلا خبری از فروش زندان اوین نیست

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 253718
رئیس سازمان زندانهای کشور با بیان اینکه موضوع فروش زندان اوین در مرحله پیشنهاد مطرح شده گفت: بنده معتقدم هر وقت اقدامی نهایی شد رسانه ای شود.
به گزارش جهان،غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با مهر در مورد اظهارات محمد باقر قالیباف شهردار تهران مبنی بر درخواست خرید زندان اوین گفت: از طرح و پیشنهاد از سوی شهرداری مطرح شده و تنها در مرحله پیشنهاد است.

وی افزود: کارشناسان و مسئولان مربوطه در حال مطالعه هستند که اصلا فروش زندان اوین مناسب است یا خیر و این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد. بعد که مشخص شد می شود زندان اوین را فروخت و زندان را منتقل کرد آن وقت در مورد مبلغ و محل ساخت زندان جایگزین بحث کارشناسی می شود.

رئیس سازمان زندانهای کشور اظهار داشت: بنده همیشه معتقد بوده ام که تا وقتی کاری به نتیجه و نهایی شدن نرسیده نباید اعلام شود. تا جایی که باخبر شدم انتشار خبر فروش زندان اوین موجب شده تا برخی از سودجویان به دنبال منافع خود در حاشیه های زندان اوین هستند. به اعتقاد من اگر هم قرار است منافعی از تبدیل زندان اوین به مکان فرهنگی عاید شود این منافع برای ساکنان و همسایه های اطراف این زندان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *