پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

کمک كميته امداد به خانواده های عراقی

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 253450
كميته امداد امام خميني (ره) مقاديري کالا و كمك مالي را به مناسبت عيد سعيد غدير بين ۲۰۰ خانواده مستمند در استان بصره در جنوب عراق توزيع كرد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه العالم،"عامر العبادي" پژوهشگر اسلامي عراقي، گفت: روش توزیع کمک های كميته امداد امام خميني (ره) در شهر بصره همان راه و روش اهل بيت (ع) است.

"عبدالحافظ البغدادي" مدير كميته امداد امام خميني در شهر بصره نيز به خبرنگار شبكه العالم، گفت: ما با ارايه اين كمك ها تلاش مي كنيم كه قلوب مومنان و فقرا را شاد كنيم.

خانواده هاي مستمند بصره نيز از تلاش هاي خيرخواهانه كميته امداد امام خميني (ره) در حمايت از ايتام و فقرا در سالهاي گذشته و سهم این کمیته در كاستن از مشكلات معيشتي نیازمندان تقدير و تشكر كردند.

"ام محمد" هماهنگ كننده جمعيت خيريه "المصطفي" در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: ما از همه نهادهاي خيريه در استان بصره و نهادهاي سرپرستي ايتام و زنان بيوه تشكر مي كنيم و تاكيد مي كنيم كه روز غدير خم روز امير مومنان (ع) است كه از ايتام و زنان بيوه سرپرستي مي كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *