جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

عباسی: به جدایی نادر از سیمین رای دادم

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 253420
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه ساخت فیلم لاله برای کشور ضرورت ندارد، گفت: تلاش برای ساخت این فیلم منفعت‌طلبی عده‌ای است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن عباسی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار حکمت این دانشگاه با اشاره به وضعیت فعلی سوریه، اظهار کرد: سوریه هدف نخست، ایران هدف بعدی و روسیه هدف نهایی آمریکا در جنگ با سوریه است.
 
وی با بیان اینکه هدف اصلی در جنگ، سوریه نیست، افزود: سوریه پیشگام و پیش‌مرگ ایران شده و ورود القاعده در جنگ با سوریه اوضاع را به نفع دولت بشار اسد سوق داده است.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: در حالی که القاعده و طالبان در افغانستان علیه آمریکا می‌جنگند در سوریه القاعده از آمریکا پول می‌گیرد تا با سوریه بجنگد.
 
*اقبال مردم سوریه به بشار اسد بیشتر می‌شود
 
وی با اشاره به ترورهای وحشیانه القاعده و تروریست‌ها در سوریه، تصریح کرد: با وجود این وحشی‌گری‌ها شاهد هستیم که هر روز مردم سوریه بیش از گذشته به بشار اسد نزدیک می‌شوند.
 
عباسی ادامه داد: مردم از تروریست‌ها بریده‌اند و وضعیت سوریه بهتر از قبل شده و تمام اینها نشان دهنده اشتباه بزرگ صهیونیسم، آمریکا و اروپا در قبال حمایت از مخالفان سوریه و القاعده است.
 
وی با بیان اینکه القاعده به هیچ معاهده جهانی پایبند نیست، خاطرنشان کرد: طرح آتش‌بس عید قربان با بمب‌گذاری‌های القاعده شکست خورد.
 
*«یک خانواده محترم» علیه امام (ره) و دفاع مقدس است
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در حوزه پذیرش آگهی‌ها و پخش انیمیش‌ها، گفت: باید نوع نگاهمان را عوض کنیم.
 
وی با اشاره به فیلم «یک خانواده محترم» ابراز کرد: این فیلم علیه امام (ره) و دفاع مقدس ساخته شده و هزینه بیت‌المال برای این فیلم فاجعه است.
 
عباسی درباره تلاش عده‌ای برای ساخت فیلم لاله، اظهار کرد: ساخت این فیلم ضرورت ندارد و اولویتی برای کشور محسوب نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: تلاش برای ساخت این فیلم نشان دهنده منفعت‌طلبی عده‌ای و قول‌هایی است که به یکدیگر داده‌اند.
 
*مطالبه عدالت وظیفه دانشجویان است
 

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با بیان اینکه حریت بسیجی در دفاع از حق است، گفت: بسیجی طبق رهنمود ولی فقیه باید در وسط میدان باشد.
 
وی مطالبه عدالت را مهم‌ترین وظیفه دانشجویان دانست و تصریح کرد: دانشجویان باید برای مطالبه خود تلاش کرده و به دنبال پاسخگویی مسئولان باشند.
 
عباسی، در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره فیلم «جدایی نادر از سیمین» گفت: به این فیلم رای دادم و هدف آن نمایش بحران در طبقه متوسط جامعه بود.
 

*کاندیداهای ریاست جمهوری با تیم اقتصادی ورود کنند
 
این مسئول با تصریح بر اینکه مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه می‌خواهند، متذکر شد: کاندیداهای ریاست جمهوری با تیم اقتصادی ورود کنند.
 
وی ابراز کرد: از کاندیداهای احتمالی هیچ‌یک تا به امروز برنامه اقتصادی ندارند و این یک مطالبه عمومی مردمی است که کاندیداها باید به آن توجه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *