جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

صبح تكذيب فيلم ها، عصر تكذيب مصاحبه!

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 251922
گرچه اينگونه اقدامات و تكذيبيه هاي پي درپي از جانب آقاي افخمي ديگر عادي شده است، چه آن زماني كه فيلم مي سازد و سر و صدا راه مي اندازد كه اين فيلم براي من نيست مثل... .
"حمله شديد و خنده دار بهروز افخمي به آژانس شيشه اي" عنوان مطلبي است كه در تاريخ 27/7/91 توسط سايت سينماي آويني فيلم منتشر شد. اين تيتر برگرفته از اظهارات تندي است كه كارگردان فيلم سينمايي"فرزند صبح" نسبت به فيلم فاخر و انقلابي"آژانس شيشه اي" داشته است.

به گزارش جهان به نقل از آوینی فیلم، آقاي افخمي كه به نظر مي رسد دفاعي در برابر حرف هاي تند و البته غيركارشناسي خود عليه آژانس شيشه اي ندارد روز گذشته اقدام به تكذيب اين اظهارات كرد. او تكذيبيه خود را در حالي براي سايت هايي كه به قول خودش، همفكر هستند ارسال كرده و"آويني فيلم" را دروغ گو خوانده و مصاحبه نداشته اش با اين سايت را تكذيب كرده كه حرف ها و اظهارات وي تماما به نقل از رسانه اي ديگر و البته باز هم همفكر با ايشان، در سايت"آويني فيلم" منتشر شده است.

گرچه اينگونه اقدامات و تكذيبيه هاي پي درپي از جانب آقاي افخمي ديگر عادي شده است، چه آن زماني كه فيلم مي سازد و سر و صدا راه مي اندازد كه اين فيلم براي من نيست مثل "سن پترزبورگ" يا "فرزند صبح" كه بيشتر باعث وهن امام خميني(ره) است تا جلوه گر شخصيت معنوي ايشان و چه زماني كه مصاحبه مي كند و حرف هايش را مي زند و بعد مي زند زيرش!

بهروز افخمي در يادداشت كوتاهي كه با عنوان تكذيبيه روي خروجي سايت هاي همسوي خود قرار داده اظهار داشته است كه تاكنون مصاحبه اي با ما نداشته است، درست است چرا كه اصلا درخواستي براي مصاحبه از سوي"آويني فيلم" با ايشان مطرح نشده و نخواهد شد اما اي كاش ايشان با اندك جست وجويي در موتورهاي جست وجوي معروف دنيا! مطلب اصلي را پيدا مي كردند و مي ديدند كه"آويني فيلم" گفت وگوي ايشان با مجله اصلاح طلب"نسيم بيداري" را با ذكر منبع در همان پاراگراف اول منتشر كرده است.

اينكه حالا ايشان باز هم تحت فشار افكار عمومي و دوستداران فيلم آژانس شيشه اي قرار گرفته و نتوانسته از اظهارات غير منطقي خود دفاع كند جاي خود اما اتهام زدن به سايتي كه نام سيد الشهداي اهل قلم را به يدك مي كشد جاي تاسف دارد.

اميدواريم كه ديگر مقدمه خود بر كتاب "هسته ي آتش فشاني سينما" را تكذيب نكنيد آقاي افخمي!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *