سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

وزارت بهداشت استخدام می‌کند

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 250668
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استخدام ۱۰هزار و ۶۰۰ نیروی انسانی جدید در این وزارتخانه خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ˈحسین مبارکیˈ افزود: با پیگیری و موافقت وزیر اعلام نتیجه های آزمون از ۱۵ مهرماه جاری شروع شده و در یک فرآیند دو یا سه ماهه نفرات اول و ذخیره اعلام می شود تا کار گزینش انجام شود و سپس قبول شدگان وارد محیط های بیمارستانی که برایشان در نظر گرفته شده، خواهند شد.

وی درباره شایعاتی مبنی بر قطع احتمالی حقوق و اضافه کار کارکنان در ماه های آتی به دلیل کمبود منابع، افزود: کارکنان هیچ نگرانی ای از بابت نظام پرداختی روتینی که برای حقوق شان در نظرگرفته شده است، نداشته باشند.

مبارکی در این زمینه توضیح داد: اقتصاد مقاومتی را در سطح حوزه های مدیریتی و اجرایی اعمال می کنیم تا بتوانیم پاسخگوی زحمات کارکنان باشیم و کارکنان هیچ نگرانی از نظام پرداخت روتینی که برایشان در نظرگرفته شده است نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *