جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

شریعتمداری جانورشناسی درجه 1 است!

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 248807
حاج حسین شریعتمداری یک زندان رفته بامعرفت و یک جریان شناس خیلی قوی است و هم اینکه ایشان یک جانور شناس درجه یکی است و هیچ کسی به قدر ایشان ولایتمدار نیست و آدم دلسوز نظام است و یک ریال هم از این نظام سوء استفاده نمی کند.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، حجت الاسلام شجونی در پاسخ به این سئوال که چرا حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان را به عنوان کاندیدای خود در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم انتخاب کرده اید، گفت: از من کسی پرسید که بهترین کاندیدای ریاست جمهوری از نظر شما کیست؟ من هم گفتم اگر آقای شریعتمداری قبول کند، ایشان از نظر من بهترین کاندیداست.

شجونی افزود:حاج حسین شریعتمداری یک زندان رفته بامعرفت و یک جریان شناس خیلی قوی است و هم اینکه ایشان یک جانور شناس درجه یکی است و هیچ کسی به قدر ایشان ولایتمدار نیست و آدم دلسوز نظام است و یک ریال هم از این نظام سوء استفاده نمی کند.

وی تصریح کرد: حسین شریعتمداری به عنوان کاندیدایی است که من انتخاب کرده ام و اگر بیاید یا نیاید من ایشان را انتخاب کرده ام.

حجت الاسلام شجونی در خصوص این مطلب که حزب موتلفه نیز قرار است کاندیدایی برای ریاست جمهوری آینده معرفی کند، بیان داشت: میان اعضای این حزب مطرح شده است که کاندیدایی برای انتخابات معرفی شود اما هنوز اسمی از فرد خاصی مطرح نشده است.

وی در خصوص صحبت های یکی از اعضای این حزب که بیان داشته بود حزب موتلفه کاندیدی را معرفی می کند، اظهار داشت: آقای بادامچیان مطرح کرده اند که راسا کاندیدا خواهیم داشت اما من از اینکه چه کسی را مطرح خواهد شد مطلع نیستم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سئوال که اگر این حزب، فردی غیر از حسین شریعتمداری را برای انتخابات کاندید کند، شما به کدام یک از این افراد رای خواهید داد، بیان داشت: من خیلی حزبی نیستم.

وی تصریح کرد: نه در جامعه روحانیت مبارز و نه در حزب موتلفه کسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح نشده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت:عشق من حسین شریعتمداری است و به وی بسیار علاقه دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *