يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
مذاكره با WSG براي پخش بازي ايران- كره‌

زمان برگزاری مجمع فدراسيون فوتبال

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 248764
دبيركل فدراسيون از برگزاري مجمع اين فدراسيون در تاريخ ۹ آبان ماه خبر داد و گفت: پيش از اين و در جلسات هيات رييسه مقرر شده بود تا مجمع فدراسيون را در هفته اول آبان‌ماه برگزار كنيم كه پس از بررسي‌هاي بيشتر مقرر شده تا اين انتخابات در سه‌شنبه ۹ آبان برگزار شود.
به گزارش جهان ، مهدي محمدنبي در گفت‌وگو با ايسنا درباره پخش تلويزيوني ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر كره جنوبي گفت: اميدوارم مشكل حق پخش در مذاكرات صداوسيما و شركت WSG حل شود تا مردم بتوانند مسابقه تيم ملي را در كشور خودشان از تلويزيون تماشا كنند.

درباره موضوع حق پخش تلويزيوني بازي‌هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۴ و اينكه ظاهرا هنوز صداوسيما حق پخش بازي ايران و كره جنوبي نخريده است اظهار كرد: اساسا فدراسيون به موضوع حق پخش تلويزيوني ورود نمي‌كند. طبق مقرراتي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) دارد اين حق پخش را به شركت WSG واگذار كرده و كشورهايي كه خواهان پخش مسابقه‌هاي مقدماتي جام جهاني هستند بايد حق پخش را از اين شركت طلب كنند بنابراين فدراسيون نمي‌تواند به اين موضوع ورود كرده و در آن نقش داشته باشد. تنها اميدواريم اين مشكل حل شود.

وي با بيان اينكه هزينه اعلام شده براي ۱۰ كشور حاضر در گروه‌هاي پنج گانه بازي‌هاي انتخابي جام جهاني كه خواهان پخش اين بازي‌ها هستند يكسان است گفت: معمولا قيمت اعلام شده به تمامي كشورها يكسان است اما ديگر ما نمي‌دانيم بعد از مذاكراتي كه مسئولان حقوقي صداوسيما با نمايندگان شركت انجام مي‌دهند چه توافقي حاصل مي‌شود.

نبي افزود: البته قيمت پخش بعضي بازي‌ها كه حساسيت بيشتري دارد ممكن است متغير باشد. تا جايي كه مي‌دانم نمايندگان آن شركت مذاكرات مفصلي با نمايندگان صداوسيما داشته‌اند كه ما از نتيجه آن بي‌اطلاع هستيم. فقط اميدواريم سرانجام كار به گونه‌اي باشد تا مردم بتوانند بازي تيم ملي كشورشان را برابر كره جنوبي كه به ميزباني ايران هم برگزار مي‌شود، تماشا كنند.

دبيركل فدراسيون از برگزاري مجمع اين فدراسيون در تاريخ ۹ آبان ماه خبر داد و به ايسنا گفت: پيش از اين و در جلسات هيات رييسه مقرر شده بود تا مجمع فدراسيون را در هفته اول آبان‌ماه برگزار كنيم كه پس از بررسي‌هاي بيشتر مقرر شده تا اين انتخابات در سه‌شنبه ۹ آبان برگزار شود.

نبي در پاسخ به اين سوال كه آيا ايران در بازي‌هاي غرب آسيا با تركيبي از تيم بزرگسالان و تيم زير ۲۲ سال با مربي‌گري كارلوس كي‌روش حضور پيدا مي‌كند، خاطرنشان كرد: كي‌روش هنوز برنامه دقيقي در اين باره به ما نداده اما آنچه مسلم است تيم ملي با تركيب متفاوتي كه بازيكنان زيادي در آن از جوان‌ها خواهند بود، در رقابت‌هاي غرب آسيا شركت مي‌كنند.

وي درباره حل شدن مشكل فرهاد كاظمي براي مربي‌گري در ليگ برتر تنها گفت: اين موضوع را بايد از هادي آيت‌اللهي (نايب رييس اول فدراسيون) بپرسيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *