شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

11هواپیمای ایرباس به ناوگان‌هوایی اضافه شد

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 248359
وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرف یک ماه آینده ۱۱ هواپیمای جدید ایرباس ۳۲۰ به ناوگان هوایی کشور افزوده خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی نیکزاد ظهر شنبه در بازدید از پروژه راه آهن میانه – اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: این هواپیماها هم اکنون از سوی ایرلاین های کشور خریداری شده و بزودی در خطوط مختلف هوایی مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه ناوگان هوایی کشور یادآور شد: برنامه دیگری برای خرید هواپیماهای جدید در دستور کار است که در آینده اجرا خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از اجرای پروژه های مختلف ریلی و محورهای ارتباطی در سطح کشور خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۱ هزار کیلومتر شبکه ریلی در کشور در حال احداث و ۱۱ هزار کیلومتر نیز در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در هشت نقطه کشور نیز طرحهای اجرایی راه آهن در حال ریل گذاری است، تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه ها تحول چشمگیری در شبکه ریلی کشور شاهد خواهیم بود.

نیکزاد تامین اعتبارات این پروژه ها را یادآور شد و ادامه داد: اجرای طرحهای راه آهن اعتبارات سنگینی نیاز دارد و دولت امسال همانند سالهای گذشته اعتبارات مطلوبی را در این زمینه تخصیص داده است.

به گفته وی اعتبارات طرحهای ریلی کشور ۵۰ درصد در زیرساختها و ۵۰ درصد در روساختها هزینه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *