پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

یک نهاد نظارتی خواست قیمت ارز را بالا ببریم

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 247753
احمدی نژاد در خصوص عملکرد بخش خصوصی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اگر به سال گذشته برگردیم خیلی ها در کشور به دنبال کاهش ارزش پول ملی بودند و به دولت فشار می آوردند حتی یکی از نهادهای نظارتی به بانک مرکزی گفته بود چرا قیمت ارز را بالا نمی برید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در ادامه نشست خبری بعدازظهر امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی اخیرا اعلام کرده است که مسکن مهر ساخته شده توسط دولت در جامعه کارایی نداشته است گفت: مسکن مهر برای ملت ایران شناخته شده است.
 
وی افزود: اگر به سال 86 برگردیم اگر مسکن مهر وجود نداشت معلوم نبود وضعیت مسکن به کجا می کشید. عقب ماندگی هایی در زمینه مسکن وجودداشت که باید جبران می شد.
 
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه مسئولان نباید مسکن مهر را تخطئه کنند گفت: مسکن مهر توانست به نیاز مردم پاسخ دهد و آن را برطرف کند البته هنوز حلقه ها کامل نشده است.

وی در ادامه در خصوص عملکرد بخش خصوصی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اگر به سال گذشته برگردیم خیلی ها در کشور به دنبال کاهش ارزش پول ملی بودند و به دولت فشار می آوردند حتی یکی از نهادهای نظارتی به بانک مرکزی گفته بود چرا قیمت ارز را بالا نمی برید اما امروز که قیمت ارز بالا رفته است می گویند چرا قیمت بالاست.
 
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه فعالان اقتصادی به دولت کمک کنند گفت: با توجه به وضعیت اخیر در اقتصاد کشور بخش خصوصی باید هنرنمایی کند.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه در این دولت به بخش خصوصی فرصت داده شد افزود: بیشتر واگذاری ها در حوزه اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی بود و عرصه اقتصاد کشور متعلق به آنهاست.
 
وی با تاکید بر اینکه نقش اتاق بازرگانی در اقتصاد کشور گفت: اتاق بازرگانی می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *