سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پوسترهای معرفی پیامبر در مترو نیویورک

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 247540
پوسترهای معرفی حضرت محمد (ص) در تمامی ایستگاه های متروی نیویورک چسبانده می شوند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دارالفتوای مصر اعلام کرد که با همکاری یکی از بزرگترین سازمان های اسلامی ایالت متحده آمریکا و کانادا که مقر آن در نیویورک است، شروع به چسباندن پوسترهای معرفی اسلام و نبی اکرم (ص) در تمامی ایستگاه های متروی نیویورک کرده است.

این اقدام در پاسخ به پوسترهای اهانت آمیز صهیونیست ها علیه مسلمانان است که در متروی نیویورک چسبانده بودند.

پوسترهای دارالفتوای مصر به معرفی اسلام و نبی اکرم (ص) می پردازد. این کار با نظارت کامل بر محتوای پوسترها از سوی سازمان اسلامی نیویورک صورت می گیرد. این سازمان اسلامی تمامی امور اجرایی را به عهده دارد.

دکتر ابراهیم نجم مشاور مفتی مصر گفت که مجله ای در اسپانیا تصاویری اهانت آمیز از نبی اکرم منتشر کرده بود که این مجلات، مجلات ناشناخته ای هستند که بهتر است بگوییم دیوانه اند و مسلمانان با فعالیت های مثبت باید به آنها پاسخ می دهند؛ با شیوه ای که تمدنی و اساسی و سازنده است.

وی افزود: به طور مثال همین اقدام علاوه بر اینکه سازنده است، به اهانت ها نیز پاسخ می دهد و طی آن فعالیتی فرهنگی صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *