جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

آمریکا و سگ نگهبانش بداند که ما گردنه اُحُد را ترک نخواهیم کرد

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 246643
کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر با صدور بیانیه ای در حمایت از سخنان اخیر سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا و سگ نگهبانش، اسرائیل بدانند که امروز ما گردنه اُحُد را ترک نخواهیم کرد.
به گزارش جهان متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«رژیم صهیونیستى در این منطقه حقیقتاً غده‌ى سرطانى است و باید قطع بشود و قطع خواهد شد. دیگر باید منتظر دنیاى جدیدى بود و دنیاى جدیدى به وجود خواهد آمد.» امام خامنه ای (مدظله)

هیچ مسلمان و آزاده ای در جهان نه تنها به دشمنان اسلام و قرآن عزیز روی خوش نشان نمی دهد بلکه همواره بر خود واجب می داند که بغض آنها را در دل و اندیشه بپروراند.

     ملت آزادیخواه و عدالت محور ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، امواجی از بیداری و امید را در سراسر جهان و به ویژه کشورهای اسلامی پدید آورد. این بیداری و شور قطعاً قدرت پوشالی دشمنان صلح و آزادی را به خطر می اندازد و بدیهی است که اهریمنان کوردل این حق را از جهانیان سلب کنند و هر روز با شیوه ای جدید وارد عرصه شوند. غافل از اینکه تدابیر آنها از قبیل تحریم، تهدید، جنگ و امثال آن مردم و نظام را روز به روز بالنده تر و در راه هدف استوار تر می نماید. آنها بدین گونه زبونی و ناتوانی خود را به جهانیان نمایان می سازند و مصداق بارز آیه شریفه« وَ مَکَرُو وَ مَکرَالله وَ الله خَیرُالماکِرِین» می شوند. با اعمال نابخردانه ی خود، در باطلاقی خود ساخته، فرو می روند که برون رفت از آن ناممکن است. این هیاهو و گردن کشی ها نشان از پایان سلطه طلبی های استکبار جهانی است.
     ولی دیگر مجال مدارا با جهان خواران سنگدل نیست. امروز مردم بصیر ما فریب قرآن های بر سر نی را نمی خورند. آمریکا و سگ نگهبانش، اسرائیل بدانند که امروز ما گردنه اُحُد را ترک نخواهیم کرد. ما افسران باکی از ترکش های جنگ نرم آنها نداریم.

    فرمانده رشید اسلام، سردار دلاور جعفری، ما برادران و خواهران کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر اعلام می داریم همان گونه که شما تا به امروز در مقابل صهیونیسم جهانی و آمریکای جهان خوار، محکم و استوار ایستاده اید، ما بسیجیان امام خامنه ای (مدظله) نیز چون فرزندان دیروز خمینی کبیر سربلند و استوار پای آرمان های انقلاب عزیزمان کمتر از گامی هم عقب نخواهیم رفت و مقابل زورگویی های آمریکا و صهیونیسم، محکم و با اقتدار چون همیشه خواهیم ایستاد، تا پرچم افتخار حسینی را در سرتاسر جهان به اهتزاز در آوریم.

    ما جوانان و افسران بصیر این خطه ی دلاور خیز، وامدار خون رییس علی دلواری و شهید مهدوی هستیم که نامشان لرزه بر اندام کفر و کافر می اندازد. ما از دیار مالک اشتر جنگ های نامنظم شهید چمرانیم و اگر امروز نیز امام عزیزمان حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) امر کند ما شهید مهدوی و شهید ماهینی های زمان می شویم و به لطف ایزد منان استخوان های دشمنان جولانگاه گام های استوار ما فرزندان بصیر امام خامنه ای خواهد شد و اگر دشمن زبون و اهریمن زمان بخواهد به این افکار واهی و پلید دامن بزند، آتش خشم ما اعماق وجود پوشالی آنها را خواهد سوزاند. ما هر گونه اشارتی از ولی امر مسلمین جهان و نائب امام زمانمان را بر دل و جان می نهیم و تا آخر ایستاده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *