پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

سواری بر دیوار مرگ با شیر + ‌تصاویر

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 245958
غرش موتور یا ماشین بر دیوار مرگ از آن چیز‌هایی است که خیلی از بچه‌ها و بزرگتر‌ها را در پارک‌‌ها به سمت این وسیله می‌کشاند اما در این دایره خطرناک چقدر می‌توان کار‌های عجیب و غریب کرد؟
به گزارش جهان به نقل از فارس، در سال 1930 تماشاگرانی که برای تماشای دیوار مرگ به یکی از پارک‌های آمریکا رفته بودند با صحنه عجیبی مواجه شدند، موتور سواری که در کنار خود یک بچه شیر 5 ماهه را نشانده بود و بعد از روشن کردن موتور با بچه شیر بر دیوار مرگ چرخید و هیجان بیشتر از تماشای هر دیوار مرگی را برای تماشاگران آورد.
 


این نمایش آنقدر هیجان انگیز بود که پس از مدتی دیگر برگزار‌کنندگان دیوار مرگ هم به آن روی آوردند و خیلی زود تماشاگران در ماشین‌ها و موتور‌های که بر دیوار مرگ می چرخیدند، انواع اقسام حیوانات را می‌دیدند که دیگر تنها یک بچه شیر 5 ماهه نبودند و انواع حیوانات درنده رانندگان را همراهی می کرد.
 


البته این تفریح مهیج آنچنان بی خطر هم نبود در یکی از این نمایش‌ها در سال 1938 شیری که ظاهرا از سر و صدای تماشاچیان و غرش موتور هیجان زده شده بود از کنترل خارج شد و با حمله به یکی از تماشاگران او را کشت،‌ از این به بعد بود که برای استفاده از حیوانات و وسایل غیر معمول در دیوار مرگ قوانینی وضع شد.









نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *