سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

گزارش ۳ ماهه نیروهای مسلح برای رهبری

جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 245776
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: سران این رژیم می‌دانند پاسخ ایران به تهدیدات، آماده و بدون فاصله و توقف‌ناپذیر خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه رژه 31 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح ایران، امروز غیرقابل پیش بینی و غیرقابل محاسبه هستند.
 
 
وی افزود: تحولاتی جدی در ساختار نیروهای مسلح در طراحی، تاکتیکها و سلاح‌ها به وجود آمده که همه نیروهای مسلح به موازات هم پیشرفت‌های جدی دارند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: به همین منظور ما گزارش‌های سه ماهه از وضعیت هر نیرو را تهیه و در اختیار مقام معظم رهبری قرار می‌دهیم که همگی حاوی پیشرفت‌های نیروهای مسلح است.
 
 
فیروزآبادی در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: ما از یاوه‌گویی‌های سران صهیونیست احساس تهدید نمی‌کنیم، بلکه آنها مثل موجوداتی هستند که به شدت به وحشت افتاده و دائما داد و فریاد می‌کنند. چون آنها می‌دانند پاسخ ایران به تهدیدات، آماده و بدون فاصله و توقف‌ناپذیر خواهد بود.
وی افزود: بنابراین مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در محاسباتشان اعلام کردند عملیات نظامی علیه ایران نه کار اسراییل بوده و نه برای آنها مفید است.
 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت سوریه اظهار داشت: مسئولان سایر کشورها اگر به وظیفه نهی از منکر خود در این حادثه برادرکشی و مزدوری برای استکبار و صهیونیست‌ها عمل نکند، آنها هم در  آتش عذاب خواهند سوخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *