جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پروژه فیلم لاله قضایی می شود

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 244676
سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس گفت:‌ نظرات اين كميسيون در خصوص پروژه لاله به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارجاع شده و منتظر تصميم گيري اين نهاد هستيم كه در صورت عدم تبعيت از تصميم اين كميسيون از اهرم نظارتي خود استفاده خواهيم كرد.
به گزراش جهان؛ حجت‌السلام سيد علي طاهري نماينده گرگان و آق‌قلا با اشاره به پيگيري پرونده پروژه لاله در كميسيون فرهنگي مجلس به باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر  پرونده "پروژه لاله"  از طريق کارگروه رسانه و هنر  اين كميسيون  در حال پيگيري است.

وي تصريح كرد: اين كميته نظرات خود را به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انتقال داده و منتظر تصميم اين وزارتخانه در خصوص اين پرونده هستيم که اميدواريم نظرات اعلام شده اعمال شود.

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان كرد: در صورتي كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به توصيه‌هاي اين كميسيون توجه نكند از اهرم نظارتي خود استفاده خواهيم كرد كه به منزله ارسال گزارش تخلف اين وزارتخانه به مراجع قضايي است.

گفتني است؛ پروژه لاله با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد تومان به كارگردان آمريكايي ايران‌الاصل واگذار شده كه در آن روايت يك زن ايراني به تصوير كشيده شده است.

اين در حالي است كه اكثر نمايندگان و صاحب‌نظران اين حوزه به اين موضوع انتقاد كرده‌اند كه كماكان در حال بررسي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *