سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 242877
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آرا و احضارهایش را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احکام و آرا و احضارها به شرح زیر است:

جریمه نقدی داماش گیلان

در دیدار داماش گیلان و پرسپولیس تهران در رشت که در تاریخ ۲۹ مرداد برگزار شد، تماشاگران منتسب به تیم داماش، سرمربی و سرپرست این تیم تخلفاتی مرتکب شدند.

کمیته انضباطی بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری، باشگاه داماش گیلان را به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم، به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین امید هرندی سرمربی تیم داماش و نجفی سرپرست این تیم مرتکب تخلفاتی شدند که امید هرندی توبیخ کتبی و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کمیته انضباطی نسبت به اعمال سرپرست تیم داماش، به تذکر بسنده کرد اما در کل، در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی، مسلما کسر امتیاز متوجه باشگاه داماش گیلان خواهد شد.

رای صادره به استثناي جریمه نقدی باشگاه داماش گیلان، قطعی و غیرقابل تغییر هستند.

جریمه نقدی تراکتورسازی تبریز

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در تاریخ ۲۹ مرداد ۹۱، تماشاگران منتسب به تیم تراکتورسازی مرتکب تخلفاتی شدند و چندین بار با اشعه لیرز برای دروازه بان نفت ایجاد مزاحمت کردند، بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی، به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی و غیرقابل تغییر است.

جریمه نقدی تیم های آلومینیوم هرمزگان و راه آهن

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی دیدار تیم های آلومینیوم هرمزگان و راه آهن در تاریخ ۲۷ مرداد، بازیکنان هر دو تیم در شروع نیمه دوم با چهار دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که کمیته انضباطی هر دو تیم را به پرداخت ۱۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین وحید عسگری کاریزی از آلومینیوم و محمد رضا مامانی از راه آهن در دقیقه ۵۴ بازی با بازیکنان حریفشان درگیری شدید فیزیکی داشته اند، لذا هر دو بازیکن به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین تماشاگران آلومینیوم در طول بازی به دفعات اقدام به استفاده از لیزر و ایجاد مزاحمت برای دروازه بان راه آهن کردند که کمیته انضباطی باشگاه آلومینیوم را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال محکوم کرد.

همچنین اکبر میثاقیان پس از پایان بازی به داور مسابقه اهانت کرد که کمیته انضباطی وی را به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

آرای صادره قطعی و غیرقابل تغییر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *