پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

یادت نرود احمدی نژاد استقلالی است

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 242472
ناظمی، مجری وبلاگ نویس صدا و سیما، این بار از کری قرمز و آبی زریبافان و علی آبادی در بازی های پارالمپیک لندن نوشت!
به گزارش جهان، مازیار ناظمی در وبلاگش نوشت: وزیر ورزش به همراه جمعی از مدیران ورزش به دهکده بازی های پارالمپیک آمده بود. صحبت سر لباس قرمز کاروان ایران شد، دیدم کری زریبافان معاون رئیس جمهور به نمایندگی آبی ها و علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از جناح قرمزها شروع شد.

 
 
علی آبادی می گفت همیشه برای هر ملتی یه روزهای تاریخی هست مثل اون روزی که پرسپولیسی ها شش تا گل به آبی ها زدن. از آن طرف زریبافان می گفت چهار تا رفت و برگشت را فراموش نکن، اصلا تا استقلال نباشه کسی راجع به پرسپولیس حرف هم نمیزنه؟! و البته معتقد بود خود آقای رئیس جمهور هم آبیه. بنده خدا آقای وزیر هم مجبور بود دو طرف را داشته باشه.
 
 
به علی آبادی گفتم در انتخابات جدید کمیته ملی المپیک شرکت می کنی؟ گفت اگر پیشنهاد وزارت ورزش را هم بدهند دیگر نمی آیم ولی در کمیته یک مقدار کارهای ناتمام داریم که باید تمام شود (یعنی در انتخابات هستم!)
 
باز هم صحبت در مورد موفقیت های ورزش در المپیک شد. علی آبادی به جد معتقد بود پایه این کارها را من گذاشتم تازه هر چه من کاشتم سعیدلو خراب کرد و آقای عباسی هم که تازه آمده. گفتم ولی اون اشتباه تاریخی شما در برکناری دادکان هنوز هم در یادمان هست. دیدم افشازاده دبیرکل و کیومرث هاشمی (معاون خودش در زمان ریاست سازمان ورزش) را صدا زد و گفت شما شهادت بدید من چقدر تلاش کردم دادکان به سرکار برگردد و اصلا یک خط نامه برکناری او را از طرف من نشان دهید تا مسئولیت را به گردن بگیرم. دادکان باید برکنار می شد!
 

 
از اخراج علی دایی از سرمربیگری تیم ملی بعد از باخت به عربستان در تهران هم بحث شد گفت یه روزی در کتابی همه مسایل را خواهم نوشت.
 
از حواشی جالب دیگه دیدار علاقه زیاد زریبافان به فیلمبرداری بود آمد و دوربین من را گرفت برای دقایقی به قول ما فیلمبردار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *