جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا

رئال مادرید قهرمان سوپر جام اسپانیا شد

پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۶
کد مطلب: 241887
رئال مادرید با پیروزی خانگی ۲ بر یک مقابل بارسلونا، قهرمان سوپر جام اسپانیا شد. در دیدار برگشت، رئالی ها شروعی طوفانی داشتند و دوبار در دقایق ۱۱ و ۱۹ به ترتیب توسط هیگواین و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند. اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی- اناری پوشان را بدتر کرد.
به گزارش جهان به نقل از «تابناک»، در حالی كه بارسلونا بازی رفت را در زمین خود در ورزشگاه نیوكمپ با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود، در بازی برگشت با دریافت ۲ گل و به ثمر رساندن یك گل مغلوب حریفی شد كه 'خوزه مورینیو' سرمربی اش چندین بار تاكید كرده بود كسب سوپرجام برای او اهمیتی ندارد.

دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا در حالی در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازی رفت را ۳ بر ۲ برده بود اما بازی برگشت سرنوشت متفاوتی داشت و این بار شاگردان مورینیو به برتری ۲ بر یک رسیدند تا به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برند. حالا بیش از هر چیزی اشتباه فاجعه بار والدس در بازی رفت که قصد دریبل زدن مهاجم رئال را در دقیقه ۹۰ داشت اما منجر به گل دوم این تیم شد، بیش از هر چیزی به چشم می آید.

در دیدار برگشت، رئالی ها شروعی طوفانی داشتند و دوبار در دقایق ۱۱ و ۱۹ به ترتیب توسط هیگواین و کریستیانو رونالدو به گل رسیدند. اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی- اناری پوشان را بدتر کرد.

درست در دقیقه پایانی نیمه اول لیونل مسی با یک ضربه کاشته مهارنشدنی نتیجه را ۲ بر یک کرد تا امیدهای بارسا زنده شود اما در نیمه دوم رئالی ها بسته تر بازی کردند، هر چند هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. در نهایت این دیدار در نیمه دوم گلی نداشت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتیجه ۴ بر ۴ شود و رئال مادرید به لطف گل زده در خانه حریف جام قهرمانی را بالای سر برد و ویلانووا در اولین تجربه سرمربی گری اش مقابل مورینیو تسلیم شود.

شرايط دو تيم نشان مي‌داد رئال مادريد براي قهرماني در سوپر جام اسپانيا شانس بيشتري دارد. رئال در بازي رفت با نتيجه ۳ بر ۲ در نوكمپ بازنده شد اما به لطف دوگلي كه كريستيانو رونالدو و دي ماريا به ثمر رساندند مي‌توانست با برد يك بر صفر در سانتياگو برنابئو و به دليل گل زده بيشتر در خانه حريف سوپر جام را فتح كند.

البته اخراج آدریانو در دقیقه ۲۸ وضعیت آبی- اناری پوشان را بدتر کرد.

آبی اناری پوشان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی كه سانگ بازیكن جدید بارسلونا را نیز در جمع خود می دیدند، ناهماهنگ و آشفته بازی كردند تا ویلانوا بدترین چهره بارسلونا را پس از سالها به نمایش بگذارد.

در مقابل، موردریچ كروات تازه ترین بازیكن رئال مادرید كه دو روز پیش قرارداد خود را با كهكشانی پوشان امضا كرد، تنها ۱۰ دقیقه پس از ورود به زمین، اولین جام قهرمانی را با رئال مادرید بالای سر برد. این بازیكن میانی دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و دقیقه ۹۳ نیز سوت پایان آن به صدا درآمد.

با سوت 'ماتئو لاهوز' داور این دیدار، غریو شادی ۸۳ هزار تماشاگری كه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را پر كرده بودند، به هوا برخاست و كاسیاس كاپیتان رئال مادرید در حضور شخصیت های اجتماعی و ورزشی كشورش، جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر برد.

داور در این دیدار به په په(دقیقه ۲۰)، آربلوا(دقیقه ۳۷)، خدیرا(دقیقه ۶۳) و ژاوی آلونسو(دقیقه ۷۴) از رئال مادرید و ماسچرانو(دقیقه ۱۴) و پیكه(دقیقه ۵۰) از بارسلونا كارت زرد نشان داد و آدریانو را نیز با كارت قرمز مستقیم در دقیقه ۲۸ از زمین اخراج كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *