يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

کپی ویتنامی از موتور "بتمن" +تصاویر

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 241545
اگر از طرفداران بتمن باشید حتما موتور او را دیده اید که چقدر تخیلی و همچنین جالب طراحی شده است. این طراحی جالب می تواند هر موتورسواری را عاشق خودش کند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، عاشقان موتورهمیشه دوست دارند که بهترین و زیباترین موتور را داشته باشند و از این رو به دنبال بهترین ها هستند. در این میان یک مرد ویتنامی که عاشق موتور بتمن بود، دست به ساخت آن زده است.

چندی پیش فیلی از یک موتور سوار در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته شد که در مدت کوتاهی تعداد بسیار زیادی بازدید کننده داشت. در این فیلم یک مرد سوار بر موتوری مشابه بتمن در سطح شهر رفت و آمد می کرد.



بعد از مدتی مشخص شد این فیلم مربوط به یک جوان ویتنامی عشق موتور و همچنین عاشق بتمن است. او که یک مکانیک ساده است با استفاده از وسایل ارزان و در دسترس این موتور را درست کرده است.

این جوان که "تونگ لام" نام دارد زمان صرف شده برای این موتور را اعلام نکرده است اما او ذکر کرد که برای این موتور از یک موتور سوزوکی و همچنین از چرخ های خودرو استفاده کرده است. او در ادامه گفت که حاضر است این موتور را به طرفداران بتمن بفروشد تا بتواند با پول آن هلیکوپترهای فیلم آواتار را خلق کند.






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *