جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

شرط یک اصلاح‌طلب برای حمایت از محسن رضایی در انتخابات

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 240717
یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اگر رضایی در مراحل پیش‌رو در بیان گفتار و عمل به گونه‌ای مطرح کند که نشان‌دهنده تحول جدی در تمام ساختار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور باشد از وی حمایت خواهم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامرضا تاجگردون در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در زمینه حضور محسن رضایی در انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز قطعی و مشخص نیستند و در حال حاضر نمی‌شود در این زمینه نظر داد.

وی افزود: مانند دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری، بنده محسن رضایی را به دفعات متعدد دیده و با ایشان صحبت کرده‌ام.

تاجگردون ادامه داد: محسن رضایی یکی از مهر‌ه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی بوده و به عنوان یک ایرانی انتظارات خاصی از ایشان داشته و دارم.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر رضایی در مراحل پیش‌رو در بیان گفتار و عمل به گونه‌ای مطرح کند که نشان‌دهنده تحول جدی در تمام ساختار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور باشد از ایشان حمایت خواهم کرد.

تاجگردون متذکر شد: در صورتی که رضایی قصد ادامه سطوح گذشته را داشته باشد از ایشان حمایت نخواهم کرد.

محسن رضایی بازسازی خود را ارتقا دهد


وی یادآور شد: رضایی دوره گذشته از رشد اجتماعی و بازسازی خوبی برخوردار بود که می‌تواند این بازسازی را ارتقا دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیروز مناظرات انتخابات گذشته ریاست جمهوری چه کسی بود، بیان کرد: من در تمام مناظرات برگزار شده احمدی‌نژاد را پیروز دیدم.

تاجگردون افزود: افراد رقیب احمدی‌نژاد حرف‌های خوبی در زمینه‌های اقتصادی و اخلاقی مطرح کردند اما در نهایت پیروز عمومی در جامعه احمدی‌نژاد بود.

وی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات را در شرایط ابهام دانست و بیان کرد: در حال حاضر نمی‌شود در این زمینه اظهار نظر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
نظر ایشان محترم ولی همان یکبار که از اقای هاشمی حمایت کردید وتا حدودی به اهداف خودتان هم رسیدید این بنده خدا را رهایش کنیدتا بر آرمانهای انقلاب بماند