يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۳

استیضاح وزیر ورزش بعد از تعطیلات مجلس

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب: 240333
حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به افتخارات ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: این پیروزی را به ورزشکاران ایرانی تبریک می‌گویم و از مربیان و خانواده‌های این قهرمانان نیز تشکر می کنم.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران وی در ادامه افزود: طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان با ۶۰ امضا و بعد از تعطیلات مجلس تقدیم هئیت رئیسه می‌شود.

نماینده اصفهان در ادامه تصریح کرد: مدال آوردن ورزشکاران ایرانی تاثیری بر لغو این استیضاح وزیر ورزش و جوانان نمی‌گذارد، چرا که این مربیان و مسئولان قبلی ورزش بودند که سبب این پیروزی شدند و چه بسا در صورتی‌که عباسی در امور فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کرد تعداد مدال‌های جمهوری اسلامی در المپیک ۲۰۱۲ بیشتر بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدال آوري محصول تك ستاره هايی بوده اند كه به صورت انفرادي شركت كرده بودند وهيچ سازماندهي مديريتي مناسبي در پشت اين مدال اوري نبوده است .دوچرخه سواري كه از اخر اول شده تير اندازي بدون مربي شركت كرد قايق راني كه تحت تاثير بر كناري رئيس فدراسيون شده سر مربي موفق تكواندو كه بركنار شد.ديگه چه چيزي از این ورزش مونده .سرمربي وزنه برداري 27 ماه بدون قرار داد بوده چه پشتياني مديريتي موفقي بوده .ديگه چيزي از اين ورزش مونده؟. به جاي برخورد با فدراسيون هاي موفق بايد با كفاشيان برخورد شديد ميشد كه با صرف هزينه ميليادري هيچ عايدي براي كشور نداشت
Iran, Islamic Republic of
این تک ستاره ها شامل یوسف کرمی نابغه تکواندو ایران نمیشه؟ نتیجه بد بگیریم میگین تقصیر مدیریته نتیجه خوب بگیریم میگین اگه مدیریت درست بود بهتر میشد. از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست در دهن مردم (و نمایندگان مردم) رو نمیشه بست.
Iran, Islamic Republic of
احسنت ، این بهترین استیضاح تارخ مجلس خواهد بود.