سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

غیبت معنادار اصلاح‌طلبان در راهپیمایی

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 239947
عدم حضور سران اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس مهر تأیید دیگری بر حمایت آنها از فتنه‌گران و شعارهایی است که آنها در زمان فتنه سر می‌دادند.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز با حضور گسترده ملت ایران در تهران و 550 نقطه کشور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.
 
*مردم روزه‌دار تهران در حالی که یک ساعت به آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس باقی ‌مانده بود، در مسیرهای هشت‌گانه حضور معناداری از خود نشان دادند.
 
*صندوق‌های کمک مالی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در حالی به چشم می‌خورد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و کمک‌های مالی به زلزله‌زدگان از سوی راهپیمایان تهرانی مناسب گزارش شد.
 
*راهپیمایان تهرانی که از صبح امروز با حضور در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند، در طول‌ مسیر راهپیمایی از غرفه‌ها و ایستگاه‌های مختلف تبلیغاتی ـ فرهنگی مثل بیداری اسلامی، حزب‌الله، میانمار و قدس بازدید کردند.
 
*تصویر کودک 3 ساله‌ به دار آویخته شده توسط تروریست‌های سوریه در میدان ولیعصر(عج) و عضوگیری کنگره آزادسازی چهار دیپلمات ‌ایرانی از میان ‌راهپیمایان تهرانی از دیگر نکات جالب توجه در این مراسم بود.
 
*برخی از مردم تهران حدود 2 ساعت دور نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی حلقه زده بودند و مشکلات خود را با وی از طریق گفت‌وگو یا نامه بیان می‌کردند.
 
* نیکزاد پس از این گفت‌وگوی طولانی با مردم در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوید دستی به صورت خود کشید و سکوت کرد.
 
*جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران نیز به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و آن را در بین راهپیمایان پخش می‌کرد.
 
*در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز چهره‌های خارجی نیز به چشم می خورد که می‌توان به حضور دانشجویان کشورهای خارجی شاغل به تحصیل در ایران اشاره کرد.
 
*همچنین کتاب زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام "شرح اسم" در معرض دید راهپیمایان تهرانی قرار گرفت.
 
* پرویز فتاح نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در مراسم روز قدس بود که در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ گفت: امروز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آمده‌ایم.
 
*راهپیمایان تهرانی با سردادن شعار مرگ بر آل‌خلیفه و مرگ بر آل‌سعود، حمایت خود را از بیداری اسلامی و قیام مسلمانان علیه آل‌خلیفه و آل‌سعود اعلام و به قتل‌عام انقلابیون در بحرین واکنش نشان دادند.
 
*عدم حضور سران اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس مهر تأیید دیگری بر حمایت آنها از فتنه‌گران و شعارهایی است که آنها در زمان فتنه سر می‌دادند.
 
*امضای طومار توسط راهپیمایان تهرانی برای تغییر نام مؤسسات پولی و بانکی در راهپیمایی روز قدس خطاب به سران سه قوه از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی امروز بود.
 
*راهپیمایان تهرانی همچنین در طوماری که به امضای چندهزار نفر رسید، جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود را محکوم کردند.
 
*همچنین راهپیمایان تهرانی با حمل دست‌نوشته‌هایی از برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران استقبال کرده و خطاب به میهمانان این اجلاس خوش آمد گفتند.
 
*ملت روزه دار ایران امروز با حضور پرشور خود از خط مقاومت سوریه، فلسطین و لبنان حمایت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینکه غیبت اصلاحطلبان رو حمایت از فتنه گران میدونی
خداوکیلی اگه شخصی مثل خاتمی میومد تو راهپیمائی برادران لباس شخصی شروع به توهین و هتاکی به وی نمیکردند؟
اگه ناطق میومد قضیه حرم براش تکرار نمی شد؟
شما اصلاح طلبان قدیم و فتنه انگیزان جدید عادت دارید که علت مشکلاتتون رو غیر واقعی بیان کنید. وقتی مردم در اعتراض به خیانت هاتون صداشونو بلند می کنن میگید لباس شخصی اند. وب توقع داشتید مردم با چه لباسی بیان؟!
ناطق چوب حرفهای نسنجیده خودشو خورد و خاتمی چوب حمایت های ظالمانشو از فتنه گران و مخالفان قدس شریف